Mulla otettiin viime viikolla kilpirauhaskokeet ja sain tuloksetkin jo. TSH oli 4,3 ja T4 oli 14,4. Mitäs mieltä olette, olisko jo lääkityksen paikka. Mietin et pitäiskö hakeutua yksityiselle lääkärille kun tuo terkkalääkäri ei oikein ota tosissaan tätä. Väsynyt oon koko ajan ja palelen jatkuvasti etenkin kädet ja jalat on aina ihan jääkylmät. Sellasta epämääräistä pahanolon tunnetta on usein. Paino ei kyllä ole noussut. Muuten aika nuutunut olo koko ajan.
Vajaatoimintako?
2
1425
Vastaukset
- Vajis
suora vastaus;on lääkityksen paikka,sinulla on vajaatoimintaa,jo arvot kertovat sen,samoin olotilasi.
Mikäköhän ihme siinä on,että arvauskeskuksessa on TSH:n ylärajakin ihan heidän "puulaakinsa" mukainen?!Eli ei olla ajan tasalla laisinkaan.
Turhaan siellä arvauskeskuksessa käyt jos asia ei etene,varaa itsellesi aika yksityiseltä,joko endokrinologilta tai sisätautilääkäriltä. mulla on vajaatoiminta..en nyt muista niitä mun arvoja mut jotain siinä 10..aina väsyttää mulla nousi paino n.20kg kun odotin ja sitä ei saa millään pois aineen vaihdunta ei toimi jos on vajaatoiminta..se alotetaan sillä lasten tyroksiinillä olen nyt n.3kk syöny niitä eikä vieläkään oo alkanu auttamaan kuukauden päästä taas uus kontrolli jospa ne sit sitä nostais
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent1993217Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2443032Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär1852229Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa351852En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1201635Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina2131383Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa821098viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu13989- 115952
Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi183906