Haluan löytää tämän sovelluksen, jossa pitää ensin sanoa äänitys pohjassa sovellukseen. Sen jälkeen lataa sen ja sieltä kuuluu musiikkia ja samalla sitä puhetta, joka kuulostaa laululta. Tässä on yksi youtube video, jossa sitä sovellusta on käytetty. (Ei ole minun tekemä)
Tiedän, että siitä kuuluu samalla musiikkia ja näin, koska minulla on joskus ollut se sovellus. En vaan muista sen nimeä.
Linkki: http://m.youtube.com/?hl=fi&gl=FI#/watch?v=gXaM0IHgwC0
Ihan kuin siinä sovelluksessa olisi ollut sellainen, että kun on tehnyt äänitallennuksen ja laittaa päälle (Jolloin kuuluu se puhe lauluna ja musiikkia siinä) niin siihen sovelkukseen tulee jotain värikkäitä kuvioita. Aiemmin oli. En tiedä enää, että onko se muuttunut.
En tiedä sovelluksen nimeä ja olen etsinyt google play kaupasta sitä monella nimellä: "Äänenn muuntaja" "Sing" jne.
Jos edes tiedätte jotain tuon tyyppisestä sovelluksesta, niin kertokaa! (Ei ole peli peli.)
Toivottavasti saisin selville sen. :/
Auttakaa selvittämään, että mikä nimi? Äänenmuuntaja? Laulua?
Apua tarvitseva!
0
108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583713Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j823109Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin632310Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141520Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651309- 871159
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä291019Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55965- 47952