Mun tietokoneeni on tämmöinen HP:n uutukainen jossa on tämä uudelleen asennuskovalevy HP_RECOVERY ja kun sieltä asentelin sen käyttiksen uusiks niin siinä vaiheessa kun pääsin taas takas windowssiin niin rupesin ihmettelemään, kun yksikään tiedosto ei ollut kadonnut ja mulla oli tyhjää tilaa ennen formatointia kovalevylla vähän yli 50Gt ja nyt siellä on tyhjää tilaa vain joku 500Mt Mistä tämä johtuu. Ja en ole uskaltanut kokeilla, mutta jos C -aseman tyhjentää fdiskillä niin voiko windowsin vielä sieltä uudelleen asennus osiosta asentaa? Tai antakaa mulle nyt ees vähän helppiä tässä asiassa olen tällähetkellä ihan avuton.
HP_RECOVERY
3
492
Vastaukset
- tiku
scandisk tai vastaava.
Onkohan Recovery tehnyt uudet osiot vanhojen
osioiden SISÄÄN, joku osiotaulukkosotku siinä
kuiteskin on.
Asennuksen voit tietysti tehdä poistamattomalta
osiolta, kun et tuhoa fdiskillä kuin "C" -osion. - Flummis
hevon helvettiin se recovery levy ja imppaa kräkätty käyttis netistä. Mulla se HP:n recovery levy aikoinaan toisessa koneessa muitta mutkitta aloitti toimintansa formatoimalla kovalevyn.
- Grazy90
Juuh mulla tossa winukka sekos vähän aikaa sitten eikä lähteny käyntiin no laitoin sen recorevyn ja se sanos et se formatoi koko kovon ja sit keskeytin sen ja asensin toisen winukan siihen vanhan viereenn kun oli kaikki tiedostot siel vanhassa käyttiksessä poltin levylle kaikki mitä tarvin sit alustin c:n ja rupesin sillä recorevyllä asentaa uutta niin ohops se ei enää toiminukkaan se HP_RECOREVY niin että vittuun selaset ja kunnon winukat tilalle :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell2618046Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1223377Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve872935Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka92845"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1342513- 252273
Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382202Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee371716- 241700
- 221421