Mihin kategorioidun?

Mies.

En hyväksy yhteiskuntaa, vaan haluan ettei valtiota olisi.
En halua pakkoyhteiskuntaa.
Haluan vapautta.

Haluan ettei hallinto voi pakottaa minua mihinkään.
haluan ettei tietojani tallennella rekistereihin.

Kapinoin kaikkea tätä vastaan.
Kapinoin sitä vastaan että en tavallaan saa itse päättää itsestäni sillä hallinnollahan on oikeus viedä minultakin itsemääräämisoikeus.

Näitä vastaan kapinoin. Haluan vapautta!

Mikä onkaan stereotypiani?

28

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • the mulqvist

      Paskakasa sinä olet.

    • Mies.

      Mikäs v*tun lain noudattaja yhteiskunnan käskypoika sinä sitten olet, HAH HAH !
      Olet lammas.

      • the mulqvist

        Minä olen kaikin tavoin sinua parempi. Jos minä olen lammas, sinä olet laitumelle murjaistu paskakasa.


    • ............

      Taidat olla joku libertaari tai anarkisti. Ei kannata kapinoida kaikkea vastaan, joskus sitä yhteisöä saattaa tarvita.

    • Joo.

      "Minä olen kaikin tavoin sinua parempi. Jos minä olen lammas, sinä olet laitumelle murjaistu paskakasa. "

      Entä mitä teet sitten kun sinua vahvempi valta jyrää sinut?
      Kannatathan heikompien tuhoamista? Muistathan että se
      pätee myös siihen että sinua vahvempia on olemassa.

      Valtio on yksilöä vahvempi ja jos yksilöi kapinoi valtiota vastaan,
      niin kumpi voittaa? Miten voi toteuttaa itseään jos samalla noudattaa
      yhteiskunnan lakeja ja toimii sen juoksupoikana?

      "Ei kannata kapinoida kaikkea vastaan, joskus sitä yhteisöä saattaa tarvita. "

      Onko tämä vain tekosyy sille, että valtio on sinullekin liian vahva, jotta voisit olla täysin individualisti uhkuen voimaa?

      • the mulqvist

        Kannatan sinun kaltaistesi paskakasojen kyykyttämistä ja jyräämistä.


    • Ap.

      Jaaha meidän nimetön p*slahousu miinustajamme ilmestyi kuin salaman iskusta..

    • Anarchy.

      "Kannatan sinun kaltaistesi paskakasojen kyykyttämistä ja jyräämistä. "


      Itsehän sinä joudut jyrätyksi kun vahvempi valta sinusta p*skakasan tekee.
      Ole siinä sitten niin "Omaa jumalaasi" kuin vain ikinä voit.

      Onko Laveyn satanismi tosiaan näin pelleä että nuollaan lakia ja yhteiskuntaa ollen niiden juoksupoikina, jolloin itsemääräämisoikeudesta ei edes välitetä?

      Sekö kuuluu tähän?

      Otan osaa :(

      • Anarchy.

        Viidakon eläimellinen valta pätee ilman v*ttumaista hallintoa. Viidakossa pätee viidakon laki. Siellä jokainen on yksilö ja siellä pätee vahvemman valta. Jokainen on peto sisimmässään.

        Ihmisviidakossa älykkäämpi rotu on järjestäytynyt ja jokainen syntyvä joutuu sitä seuraamaan tahtomattaan.

        Ei sellaista yksilöä voida pitää individualistina, joka nöyrtyy suuremman vallan edessä. Ei se ole voimaa, se on heikkoutta.

        Mitäs tähän sanotte? Vieläkö olen p*skakasa vaikka en anna typerän yhteiskunnan simputtaa itseäni ?

        Vähän sama asia kuin että Hitler simputti juutalaisia. Hitler oli tuhkamuna, joka ei ilman apureitaan olisi pärjännyt .Silloin olisi nimittäin omankädenlaki tuhonnut Hitlerin.

        Tiedän kyllä että Lavey painotti tottelemaan lakia ja kantamaan vastuuta yhteiskunnasta.

        Vapaus, oma tahto, oma valta... sitä minä kannatan.

        Miten te muut ?


      • anarchy.
        Anarchy. kirjoitti:

        Viidakon eläimellinen valta pätee ilman v*ttumaista hallintoa. Viidakossa pätee viidakon laki. Siellä jokainen on yksilö ja siellä pätee vahvemman valta. Jokainen on peto sisimmässään.

        Ihmisviidakossa älykkäämpi rotu on järjestäytynyt ja jokainen syntyvä joutuu sitä seuraamaan tahtomattaan.

        Ei sellaista yksilöä voida pitää individualistina, joka nöyrtyy suuremman vallan edessä. Ei se ole voimaa, se on heikkoutta.

        Mitäs tähän sanotte? Vieläkö olen p*skakasa vaikka en anna typerän yhteiskunnan simputtaa itseäni ?

        Vähän sama asia kuin että Hitler simputti juutalaisia. Hitler oli tuhkamuna, joka ei ilman apureitaan olisi pärjännyt .Silloin olisi nimittäin omankädenlaki tuhonnut Hitlerin.

        Tiedän kyllä että Lavey painotti tottelemaan lakia ja kantamaan vastuuta yhteiskunnasta.

        Vapaus, oma tahto, oma valta... sitä minä kannatan.

        Miten te muut ?

        Yhteiskuntaa ja lakeja noudattava on heikko typerys.
        En jaksa uskoa, että kukaan ei nousisi sitä vastaan vaalien omaa vapautta!


      • the mulqvist

        Lavey puhui typeriä ja sinä olet paskakasa. Minua ei jyrätä, sillä en ole mikään paskakasa. Sinä olet.


      • the mulqvist
        anarchy. kirjoitti:

        Yhteiskuntaa ja lakeja noudattava on heikko typerys.
        En jaksa uskoa, että kukaan ei nousisi sitä vastaan vaalien omaa vapautta!

        Sinä puolestasi olet heikon typeryksen paskakasa.


    • ....................

      " Kyseenalaistaa tekosyvälliset pyhät lehmät ja etsiä turmeltumatonta maallista viisautta. Olla oman elämänsä luova herra, vailla valtiasta ketä seurata ja kumartaa."

      "Ihmisen tulisi keskittyä omiin tuntemuksiinsa ja hylätä yhteiskunnan pakonomaiset ja usein ihmisluonnon vastaiset normit. "

      "Saatanan Kirkon ajatusmalli korostaa yksilön vapautta, ja siten myös yksilön vastuuta itsestään ja toimiensa seurauksista. "

      "oisaalta satanismi pitää sisällään myös ihmisvihaa. Laumahenkisyyttä halveksitaan kiihkeästi, mikä, ironista kyllä, johtaa paikoin jopa totalitaarisen yhteiskuntamallin kaipuuseen. Unelmoidaan yhteiskunnasta, missä ihmiset saavat ansionsa mukaan, ilman lahjakkaita tai rikoksen uhreja sorsivaa tasapäistämistä. Lahjakkaiden elämänlaadun kustannuksella ei tulisi suojella itsetuhoisia syöpäläisiä heiltä itseltään. On aiheellista kysyä, kuinka todennäiköistä olisi, että totalitaarinen yhteiskunta suvaitsisi yksilöllisyyttä ja kapinallisuutta ihannoimaa satanismia."


      Mielestäni totalitaarinen yhteiskunta on vastoin satanistin pääteemaa.

    • AP.

      "Lavey puhui typeriä ja sinä olet paskakasa. Minua ei jyrätä, sillä en ole mikään paskakasa. Sinä olet. "


      Kertoisitko lyhyen ja ytimekkään kommenttisi puolesta, että millä perusteella?
      Et vaikuta tähän mennessä kovin välkyltä :)

      • AP.

        Eihän satanismi tietystikään ole näin yksipiippuinen juttu, mutta sekin on vain yhden ihmisen määritelmä, yhden ihmisen ajatuksia.... ei ole siis mitään järkeä noudattaa täysin Laveyn aatetta, vaan tuoda omia ajatuksiaan kehiin.

        Oman itsen kehittäminen ja yhteiskunnan apuja hyväksikäyttäen päätyminen rikkaampaan asemaan on mahdollista toki, mutta tässä yhteiskunnassa siihen eivät todellakaan kaikki kykene, ei vaikka kuinka yrittäisivät.
        Satanismi painottaa, että masentunut ja köyhäkin voi tämän filosofian avulla nousta "kuopasta" ja saavuttaa haluamansa.
        Todellisuus on kuitenkin ihan muuta. Kaikki eivät voita lotossa miljoonapottia.

        Tärkeämpi asia on se oma mielen lujuus, olla oma itsensä, riippumaton muista vallitsevista säännöistä.

        Vaikka olet köyhäkin, voit silti olla vahva oma itsesi, jonka puolesta elät ja taistelet antamatta koskaan periksi.

        Vastuun kantaminen typeristä yhteiskunnan säännöistä on p*skapuhetta, joka osoittaa vain sen, että tässä yhteiskunnassa on vaikeaa olla sellainen kuten itse haluaa.
        Tyhmät ihmiset ovat aikojen alussa saaneet aikaan organisaation/järjestelmän, joka on ristiriidassa maalaisjärjen kanssa ja jota ei on tällaisella politikoinnillla lähes mahdotonta muuttaa järkeväksi.

        Siksi on parempi, että itsellä on "munaa" kehittää itseään kohti parempaa välittämättä vallitsevan järjestelmän/hallinnon pakkolaeista.

        On hyvä muistuttaa, että elämässä on tietty aika, joka jokaisen on käytettävä mahdollisimman tehokkaasti hyväkseen.

        Lapsena et ole vielä täysin järjissäsi, vaan tottelet sokeasti suurempaa valtaa. Aikuisena sinun on valittava rikollinen tai rehellinen polku päästäksesi luomaan itselllesi omaa "valtakuntaa".
        Yhteiskunnassa ei ole järkevää olla rehellinen.

        Tällaisiin perusteluihin kykenemätön "the mulqvist" ei tällä hetkellä ainakaan ansaitse minulta minkäänlaista kunnioitusta. Saadakseen kunnioitusta pitäisi "the mulqvist":in osata perustella yksinkertainen lässytyksensä, jotta voisin miettiä onko hänen minuun kohdistuneissa väitteissään minkäänlaista perää/todenmukaisuutta.


      • the mulqvist
        AP. kirjoitti:

        Eihän satanismi tietystikään ole näin yksipiippuinen juttu, mutta sekin on vain yhden ihmisen määritelmä, yhden ihmisen ajatuksia.... ei ole siis mitään järkeä noudattaa täysin Laveyn aatetta, vaan tuoda omia ajatuksiaan kehiin.

        Oman itsen kehittäminen ja yhteiskunnan apuja hyväksikäyttäen päätyminen rikkaampaan asemaan on mahdollista toki, mutta tässä yhteiskunnassa siihen eivät todellakaan kaikki kykene, ei vaikka kuinka yrittäisivät.
        Satanismi painottaa, että masentunut ja köyhäkin voi tämän filosofian avulla nousta "kuopasta" ja saavuttaa haluamansa.
        Todellisuus on kuitenkin ihan muuta. Kaikki eivät voita lotossa miljoonapottia.

        Tärkeämpi asia on se oma mielen lujuus, olla oma itsensä, riippumaton muista vallitsevista säännöistä.

        Vaikka olet köyhäkin, voit silti olla vahva oma itsesi, jonka puolesta elät ja taistelet antamatta koskaan periksi.

        Vastuun kantaminen typeristä yhteiskunnan säännöistä on p*skapuhetta, joka osoittaa vain sen, että tässä yhteiskunnassa on vaikeaa olla sellainen kuten itse haluaa.
        Tyhmät ihmiset ovat aikojen alussa saaneet aikaan organisaation/järjestelmän, joka on ristiriidassa maalaisjärjen kanssa ja jota ei on tällaisella politikoinnillla lähes mahdotonta muuttaa järkeväksi.

        Siksi on parempi, että itsellä on "munaa" kehittää itseään kohti parempaa välittämättä vallitsevan järjestelmän/hallinnon pakkolaeista.

        On hyvä muistuttaa, että elämässä on tietty aika, joka jokaisen on käytettävä mahdollisimman tehokkaasti hyväkseen.

        Lapsena et ole vielä täysin järjissäsi, vaan tottelet sokeasti suurempaa valtaa. Aikuisena sinun on valittava rikollinen tai rehellinen polku päästäksesi luomaan itselllesi omaa "valtakuntaa".
        Yhteiskunnassa ei ole järkevää olla rehellinen.

        Tällaisiin perusteluihin kykenemätön "the mulqvist" ei tällä hetkellä ainakaan ansaitse minulta minkäänlaista kunnioitusta. Saadakseen kunnioitusta pitäisi "the mulqvist":in osata perustella yksinkertainen lässytyksensä, jotta voisin miettiä onko hänen minuun kohdistuneissa väitteissään minkäänlaista perää/todenmukaisuutta.

        En tarvitse kunnioitustasi, koska olet paskakasa. Minä olen sinua kaikin tavoin parempi, joten minun ei tarvitse edes perustella. En perustele edes sitä, miksi olet paskakasa. En perustele edes sitä, miksi olen sinua parempi. Sinä olet paskakasa.


    • Se aloittaja.

      No sitten minä olen sinua parempi jos siitä haluat tapella. Hehheh.

      Tällähän tämä sitten ratkesi.

      Olet ihan oikeassa siitä lässyttäminen on turhaa, koska riittää yksi lause kertomaan totuuden.

      • the mulqvist

        Totuus on, että olet paskakasa.


    • AP.

      Ei vaan sinä olet kakkakasa.
      Minä olen aarre koko maailmankaikkeudelle.

      Läl läl läl läl lää lää *myllistää*

      • the mulqvist

        Sinä olet maailmankaikkeuden paskakasa. Minä olen sinua kaikin tavoin parempi.


    • AP (mulqvist)

      Minä olen sinä vaikka sinä et haluaisikaan.

      Joten oikeassa olet.

      • the mulqvist

        Et ole minä, vaan pelkkä paskakasa.


    • AP.

      "Totuus on, että olet paskakasa. "

      painu h*lvettiin täältä .

      Täällä ei pakkohallinnon p*rseennuolijoita tarvita.

      Suksi suohon senkin veronmaksaja.

      • the mulqvist

        Turpa kiinni, paskakasa. Minä en lähde.


    • Hilippa.

      Lähärethän sinä kun on pakko.

      Vai tulenko antamaan vauhtia ??

      • the mulqvist

        Ei ole mikään pakko, paskakasa. Vauhdita itsesi paskaviemäriin. Sinne paskakasat kuuluvat.


    • Hilippa ja Imppa.

      Syö paskas.

      Mitä?

      Senkun syöpi vaan.

      Niin että mitä?

      Paskoo.

      Se on nyt syötävä jokanen kakkara!

    • Hilippa ja Imppa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe