Selaimet TOP 5

entä teillä...

PC Window Home XL

1. Opera (nopea, toimii aina, paras aloitussivu)
2. Chrome (mitäänsanomaton alotussivu)
3. Firefox (vaikeaselkoinen)
4. IE (usein tilttaa)
5. Safari (hidas käynnistys)

9

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j bhkjkjn

      Aloitussivuksi voit valita minkä tahansa sivun, ei se ole sidottu selaimeen.
      Onko Operaan saatu jo Kirjanmerkit?

      • rigoletto.

        Ei ole kuin kirjanmerkkipalkki. Pluginina löytyy jonkinlaista.
        Itse käytän speed dialia visuaalisena kirjanmerkkisivuna http://i.imgur.com/t8Yy3Nu.png .
        Toki, jos ryhmiä ja sivuja on tolkuton määrä, homma voi käydä hankalaksi.
        Opera on työntänyt muut selaimet (pale moon, firefox, muinoin IE) minulla syrjään pääasiassa nopeuden ja pykimättömyyden takia.


      • j bhkjkjn
        rigoletto. kirjoitti:

        Ei ole kuin kirjanmerkkipalkki. Pluginina löytyy jonkinlaista.
        Itse käytän speed dialia visuaalisena kirjanmerkkisivuna http://i.imgur.com/t8Yy3Nu.png .
        Toki, jos ryhmiä ja sivuja on tolkuton määrä, homma voi käydä hankalaksi.
        Opera on työntänyt muut selaimet (pale moon, firefox, muinoin IE) minulla syrjään pääasiassa nopeuden ja pykimättömyyden takia.

        On vähän ankeeta toimia, kun Operassa ( 12.16 ) on kirjanmerkkejä n. 3.600.
        Kokeilin muistitikulla versiota 15 ja siihen sai kirjanmerkkilisäosan, mutta sepä ei ymmärtänyt hölkäsenpöläystä niiden järjestelystä vaan heitti sikinsokin eikä siinä ollut hakua.
        Opera väläytti, että elokuussa loppuu 12.16 jakelu

        Niin tuo lista:
        1. Opera
        .
        .
        .
        2. Palemoon
        3. Firefox
        4. K-Meleon
        .
        .
        .
        5. IE

        Safarin päivitys Windowsiin on loppunut vuosia sitten.
        XP Pro SP3


      • voi_oopperaa

        Surkea tilanne Operan kirjanmerkkien suhteen. 12.16 -versiota ei ehkä kannattaisi käyttää enää, mutta mikä tilalle?


      • j bhkjkjn
        voi_oopperaa kirjoitti:

        Surkea tilanne Operan kirjanmerkkien suhteen. 12.16 -versiota ei ehkä kannattaisi käyttää enää, mutta mikä tilalle?

        Aion käyttää Operaa niin kauan kuin XP:täkin eli tuonne heinäkuun alkupuolelle. Ankealta näyttää sen jälkeen, kun tarjolla on vain noita muita surkimusräpellyksiä.
        Jatketaan etsintää. Kerro jos löydät sinnepäin vastaavaa.


      • voi___
        j bhkjkjn kirjoitti:

        Aion käyttää Operaa niin kauan kuin XP:täkin eli tuonne heinäkuun alkupuolelle. Ankealta näyttää sen jälkeen, kun tarjolla on vain noita muita surkimusräpellyksiä.
        Jatketaan etsintää. Kerro jos löydät sinnepäin vastaavaa.

        Totta puhuen minulle kelpaisi IE:kin jos vierailtujen linkkien värin saisi muuttumaan violetista joksikin muuksi. 12.16 Operassakaan ei Googlen muutosten jälkeen toimi vierailtujen linkkien alleviivausten poistuminen kun niitä alleviivauksiakaan ei ole enää.

        Kai se on sitten FF tai IE.


    • maxthon on toiminnu hyvin

      • Sepalus

        Miten helposti Maxthonissa pystyy säätämään onko JavaScript päällä/poissa?


      • tummeli
        Sepalus kirjoitti:

        Miten helposti Maxthonissa pystyy säätämään onko JavaScript päällä/poissa?

        Ei mitenkään ja adblockerit ei toimi kunnolla, muuten pätevä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe