Voimakas ikävän tunne ja henkisen yhteyden muodostaminen

15til

Monta viikkoa sitten mies lopetti yhteydenpidon kuin seinään. Ei jättänyt minulle mitään, ei kertonut syytä tähän. Ensin ikävöin kovasti, sitten nousin jaloilleni ja pystyin jatkamaan normaalia elämääni. Ajattelin, että olkoon, ei ole minun arvoiseni ja hyvä että selvisi tässä vaiheessa hänen todellinen luonteensa. Nyt minua on jo kolmen päivän aikana vaivannut mieletön kaipuu ja ikävän tunne. Siis aivan erilainen kuin heti tuon tapahtuneen jälkeen, jolloin suru oli pinnassa. Olen todella herkkä aistimaan asioita, ihmisten tunteita ja ajatuksia. Onko mahdollista, että tämä mies nyt ajattelee tekosiaan ja minä tunnen hänen ajatuksensa minusta eivätkä ne jätä minua rauhaan? Aiemmin tosiaan olin jo vahvoilla ja lähes unohtanut hänet kokonaan, siksi tämä kolmen päivän aikainen outo tunne tuntuu niin kummalliselta... En usko että on sattumaa. Onko muilla kokemusta tällaisesta? Odotan mieheltä yhteydenottoa ja olen lähes varma että se tulee pian. Ennenkin on käynyt vastaavasti, että olen tuntenut voimakkaasti jotain kohtaan ja pian tämä henkilö on ilmestynyt elämääni tavalla tai toisella.

Yritin eilen meditoida ja keskittää kaikki ajatukseni tähän mieheen. Meditointi keskeytyi, kun minut valtasi niin pelottava tunne, että oli pakko laittaa valoja päälle ja keskittyä muihin toimiin, että sain tämän pelottavan olon pois. Mistä tämä voi johtua? Enkö ollut valmis henkiseen yhteyteen, vai eikö mies ole halukas?

1

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinä yritit väkisin meditoida, yritit päästä hänen ajatuksiinsa. mutta hän jarrutti.

tälle miehelle asiat kehittyivät liian nopeaa vauhtia, hän teki täysjarrutuksen, sillä hän ei vielä ole valmis.
      jos haluat vastauksen siihen onko vaikka minulla kokemusta tällaisesta, niin vastaus on, että tottakai. taitaa olla monella samanlaisia kokemuksia.

sinä olet vahva ihminen ja sinä takerrut silloin, kun uskot löytäväsi hyvää. se ei ole väärin, mutta se voi joskus pelottaa toista ihmistä. toki sinä et tee sitä tahallasi, se on reaktio ja tapa tunkeutua syvemmälle. mutta tähän ei toinen ole aina niin nopeasti valmis.

näen ympärilläsi paljon kauniita heleän värisiä kukkasia, mitkä kertovat herkästä luonteestasi. sinä olet sellainen ihminen, joka antaa kaikkensa hyvän asian eteen!
      samalla sinä luonnollisesti luotat, että toinenkin tekee niin. mutta tällä kertaa se ei tapahtunut, tämän miehen jalkoja alkoi kylmetä.

mutta minkä sinä sille voit? et sitten mitään. se oli hänen mahdollisuutensa, mutta hän ei siihen tarttunut. sinulle minä näen paljon lisä opiskeluja, sinä kehityt sosiaalisella alalla, kommunikaatiossa, yhteydenpidossa ja kaikessa siihen liittyvässä vielä paljon pidemmälle.
      uskon, että sinun sosiaalisuutesi on se avain, mikä avaa monia uusia ovia. onnea matkaan!

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3076
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2503
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2492
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2168
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      246
      1781
    6. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      463
      1749
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      101
      1729
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1624
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1567
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      22
      1384
    Aihe