Osaako kukaan sanoa, mikä turkkilainen maitopurkki vastaisi maultaan meidän hyla-maitoa, siis sitä tummemman sinisessä purkissa olevaa?
Miljoona maitovaihtoehtoa =o
5
170
Vastaukset
- Maitohirmun äiti
...ja siis ei tarvitse olla Hylaa kunhan maistuu samalle :)
- Ehkäpätaiei
En muista varmaksi olikohan vihreä vai sininen etiketti, itse juon vain vaaleanpunaista tai -sinistä eli rasvatonta niin nuo molemmat maistuu liian kermaiselle omaan suuhun. Jokatapauksessa sieltä purkkien kyljestä löytyy rasvaprosentit ihan samalla tavalla kuin meiltäkin eli kannattaa tihrustaa sieltä niitä prosentteja. Yağ on rasva turkiksi, ja osasta löytyy tekstit englanniksikin.
Ja sitä hylamaidolle tyypillistä makeampaa makua varmaankin löytyy iskukuumennetuista maidoista.
- Maitohirmun äiti
Meillä on tärkein vaan se maku. Hyla on makeampaa kuin normimaito ja siksi se maistuu lapselle niin hyvin. Olisi kiva saada ostettua sellaista mikä menee pienen suusta napsuen alas. Täytyy katsoa noita etikettäjä tarkemmin. Tuntuu vain että Turkin kaupoissa on niin järkyttävän montaa erilaista pulloa ja purkkia että mahtaako noista ottaa selvää muuten kuin testaamalla jokainen erikseen =)
- Ehkäpätaiei
En minäkään sitä rasvatonta sen rasvattomuuden takia juo, maku ratkaisee itselläkin. En vaan tykkää siitä rasvaisemman maidon mausta.
Turkissa niitä maitoja on montaa sorttia koska valmistajia on monia. Yleisesti kuitenkin on sama värityskoodi käytössä kuin meilläkin, ja omasta mielestä makuerot valmistajien välillä ovat erittäin pieniä. Asiantuntijan suussa saattaa tietysti tuntua suurikin ero ;)
Suuntaan Turkkiin parin viikon päästä niin voin kyllä sitten kuikuilla purkeista niitä prosentteja jos ette ole jo itse ehtineet aikaisemmin...
- Maitohirmun äiti
Voi se olis tosi kiva jos vaan jaksat vaivautua :). Kyllä me siellä välillä käydään mutten oo ostanut kaupasta maitoa kuin kerran ja lapsi totesi sen pahanmakuiseksi. Olen sitten roudannut matkalaukkukaupalla maitotölkkejä mukana :)) Aatten nyt seuraavalla kerralla ottaa mukaan vain pari litraa ja koittaa ihmetellä niitä maitoja siellä paikan päällä uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741