Eli 13v tyttö tääl, joo no tää ei liity viikkorahoihi vaan rahan saantiin eli tietääks kukaan saako 13- vuotias rahaa töistä ja paljonko jos sellasia hommaa koska mulla on kokoajan rahapula, ja KYLLÄ ei tarvi tulla turhaa jankuttaa et oon liia nuori töihin koska se ei merkitse mulle mitään, koska tiiän et pääsen töihin.. täällähä lukee :
http://www.tyosuojelu.fi/fi/nuoret_tyontekijat
ni oon sitä miettiny jo pari kuukautta ja koulu ei vaadi mult työtä melken ollenkaan, pärjään hyvin eli se työ ei kai haittais mun koulunkäyntii mitenkään. siks luettelen näit syit miks vois tehä toitä, koska tiiän et joku idiootti olis tullu valittaa tänne siit et oon liian nuori:) ei väliä
eli vastauksii nopee ja jos jollai olis kokemusta millast on tehä jonkinlaisii töit 13-vuotiaana ni tänne ihmees kertoo :D
13-vuotiaalle töitä?
7
196
Vastaukset
- 13 ja tarviin rahaa
mulle ku ei vaan ne viikkorahat ja naapurin koiran lenkittäminen riitä..
- pelkopeloton
Anna sähköposti niin voin jotain keksiä
- 13 ja tarviin rahaa
...aika pedoo ihan niinku et vois tääl kertoo jotain?
- ei nimettömille
13 ja tarviin rahaa kirjoitti:
...aika pedoo ihan niinku et vois tääl kertoo jotain?
Kyseessä oli kotisivujen päivitystä, ja ylläpitoa n20-50e kerta. Sähköpostin purku ja läpi käyminen helpon ohjelman avulla ja kirjanpito mutta niin en kerkiä etsiä pitkään ketään tarvitsen tekijää heti että toivon onnea jotta löydät hommaa missä työnantajalle ei tarvi antaa yhteystietoja tai edes paikkakuntaa
- kesaduuni_anna
Moikka!
Mitäpä jos työllistäisitkin itse itsesi?
Suomessa on 4H-yhdistyksiä ympäri Suomea lähes jokaisella paikkakunnalla ja oman paikkakuntasi 4H-yhdistyksen kautta sinunkin olisi jo 13-vuotiaana mahdollista perustaa oma 4H-yritys. 4H-yritys on harjoitusyritys, jossa voit itse päättää millä alalla yrität ja mitä teet. Jos olet kätevä käsistäsi voit esimerkiksi valmistaa ja myydä koruja, sisustustuotteita tai vaikkapa leivonnaisia. Yritys voi myös tarjota palveluita: lemmikkienhoitoa, valokuvausta, kotisivujen tekoa...ihan mitä tahansa itse tahdotkin.
4H-yrityksen voi perustaa kesäksi tai vaikka useammaksi vuodeksi. 4H-yhdistyksestä saa tarpeen mukaan tukea ja neuvoja. Katso täältä oma 4H-yhdistyksesi ja kysäise heiltä lisää, jos kiinnostuit. :) Oma aktiivisuutesi sekä yritysidean toimivuus määrää sen, kuinka hyvin yrityksesi tuottaa.
http://www.4h.fi/jarjesto/yhteystiedot/4h-yhdistykset/
Onnistunutta työnhakua,
KesäduuniAnna
www.4h.fi - paras
SAATANA OLET TYHMÄ XD vetoat että tuon ikäiset pääsevät töihin?! tottakai pääsevät jos joku tyhmä valitsee mielummin tyhmän ja kokemattoman pikkulapsen sen sijaan että ottaisi jo kokemusta omaavan, vanhemman ja paremman työntekijäksi. mitä vittua kuvittelet, että joku ottaisi noin idiootin mihinkään töihin vuosiin. sitäpaitsi työpaikkaa olisi pitänyt alkaa hakemaan jo viimevuonna jos johonkin haluaa
- pikkusputnik
tapa ittes!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst7210542- 2434506
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1553892Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1623393PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija423152Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,432857Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58322380Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i201940Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621726Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi261461