13-vuotiaalle töitä?

13 ja tarviin rahaa

Eli 13v tyttö tääl, joo no tää ei liity viikkorahoihi vaan rahan saantiin eli tietääks kukaan saako 13- vuotias rahaa töistä ja paljonko jos sellasia hommaa koska mulla on kokoajan rahapula, ja KYLLÄ ei tarvi tulla turhaa jankuttaa et oon liia nuori töihin koska se ei merkitse mulle mitään, koska tiiän et pääsen töihin.. täällähä lukee :

http://www.tyosuojelu.fi/fi/nuoret_tyontekijat

ni oon sitä miettiny jo pari kuukautta ja koulu ei vaadi mult työtä melken ollenkaan, pärjään hyvin eli se työ ei kai haittais mun koulunkäyntii mitenkään. siks luettelen näit syit miks vois tehä toitä, koska tiiän et joku idiootti olis tullu valittaa tänne siit et oon liian nuori:) ei väliä

eli vastauksii nopee ja jos jollai olis kokemusta millast on tehä jonkinlaisii töit 13-vuotiaana ni tänne ihmees kertoo :D

7

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13 ja tarviin rahaa

mulle ku ei vaan ne viikkorahat ja naapurin koiran lenkittäminen riitä..

• pelkopeloton

Anna sähköposti niin voin jotain keksiä

• 13 ja tarviin rahaa

...aika pedoo ihan niinku et vois tääl kertoo jotain?

• ei nimettömille
        13 ja tarviin rahaa kirjoitti:

...aika pedoo ihan niinku et vois tääl kertoo jotain?

Kyseessä oli kotisivujen päivitystä, ja ylläpitoa n20-50e kerta. Sähköpostin purku ja läpi käyminen helpon ohjelman avulla ja kirjanpito mutta niin en kerkiä etsiä pitkään ketään tarvitsen tekijää heti että toivon onnea jotta löydät hommaa missä työnantajalle ei tarvi antaa yhteystietoja tai edes paikkakuntaa

• kesaduuni_anna

Moikka!

Mitäpä jos työllistäisitkin itse itsesi?

Suomessa on 4H-yhdistyksiä ympäri Suomea lähes jokaisella paikkakunnalla ja oman paikkakuntasi 4H-yhdistyksen kautta sinunkin olisi jo 13-vuotiaana mahdollista perustaa oma 4H-yritys. 4H-yritys on harjoitusyritys, jossa voit itse päättää millä alalla yrität ja mitä teet. Jos olet kätevä käsistäsi voit esimerkiksi valmistaa ja myydä koruja, sisustustuotteita tai vaikkapa leivonnaisia. Yritys voi myös tarjota palveluita: lemmikkienhoitoa, valokuvausta, kotisivujen tekoa...ihan mitä tahansa itse tahdotkin.

4H-yrityksen voi perustaa kesäksi tai vaikka useammaksi vuodeksi. 4H-yhdistyksestä saa tarpeen mukaan tukea ja neuvoja. Katso täältä oma 4H-yhdistyksesi ja kysäise heiltä lisää, jos kiinnostuit. :) Oma aktiivisuutesi sekä yritysidean toimivuus määrää sen, kuinka hyvin yrityksesi tuottaa.

http://www.4h.fi/jarjesto/yhteystiedot/4h-yhdistykset/

Onnistunutta työnhakua,
      KesäduuniAnna
      www.4h.fi

• paras

SAATANA OLET TYHMÄ XD vetoat että tuon ikäiset pääsevät töihin?! tottakai pääsevät jos joku tyhmä valitsee mielummin tyhmän ja kokemattoman pikkulapsen sen sijaan että ottaisi jo kokemusta omaavan, vanhemman ja paremman työntekijäksi. mitä vittua kuvittelet, että joku ottaisi noin idiootin mihinkään töihin vuosiin. sitäpaitsi työpaikkaa olisi pitänyt alkaa hakemaan jo viimevuonna jos johonkin haluaa

• pikkusputnik

tapa ittes!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe