Näin vakuutusyhtiöt huijaavat etuudet vahingon kärsineeltä ihmis

vak1

Studio 55, aihe 24. helmikuuta 2014, vakuutuslääkäreiden lausunnot kuin vitsikirjasta.
Kerron taustatietoa siitä, että miksi vakuutusyhtiöt toimivat näin. Tämä tieto perustuu henkilökohtaisiin kokemuksiin, ajalta kun korvaukset evättiin ja selvitin syytä asiaan. Että millä perusteilla korvaukset voitiin evätä, vaikka lääkärinlausunnot ja tutkimustulokset oli kiistattomia minun kohdalla.
Vakuutusalan kuntouttamiskeskus, eli VKK, jonka palveluja käyttävät vakuutusyhtiöt, työeläkeyhtiöt, kela ja lukematon määrä muita tahoja.
Minä sain haltuuni asiakirjoja, koskien tätä VKK;ta. Se on perustettu 1960 alkupuolella ilmeisesti. VKK ei tuota siis varsinaisia kuntoutuspalveluja.
VKK toimi yhdistyksenä, joka ei ollut rekisteröity yhdistysrekisteriin. Rekisteröimätön yhdistys ei saa lain mukaan edustaa itseään viranomaisten edessä. VKK: kuntoutuslausuntoja toimitettiin Vakuutusoikeudelle, Työtapaturmalautakuntaan, liikennevahinkolautakuntaan ja eri oikeusasteiselle tästä huolimatta. Myöhemmin VKK haki itsensä yhdistysrekisteriin.
Minun kohdalla lääkärinlausuntoja väärennettiin, toimitettiin muutoksen hakuelimiin, tarkoituksena saada evättyä korvaukset ja kuntoutukset. Minulle oli suoritettu leikkaus, leikkauksen jälkeen työkykykyinen, mitään leikkausta minulle ei oltu tehty. Tietosuojavaltuutettu ei ollut myöntänyt VKK:lle lupaa henkilörekisteriin, että VKK saisi tallentaa sinne ihmisten terveydentilaa koskevia tietoja. Joten kysymyksessä on laiton henkilörekisteri silloin. Tämän hetkistä tietoa en tiedä, että onko hakenut ja onko lupia myönnetty VKK:lle. Henkilötietolain mukaan terveydentilaa koskevia tietoa saa luovuttaa vain potilaan suostumuksella, mutta monet tahot luovuttavat näitä tietoja VKK:lle ilman lupaa.
VKK: palveluksella oli eri vakuutusyhtiöiden omia lääkäreitä, siirrettiin papereita edestakaisin. Tarkistakaa onko VKK:lla olemassa virallinen lupa, että VKK saisi edes tuottaa näitä kuntoutuspalveluja laillisesti. Tarkistakaa Tietosuojavaltuutetulta, onko lupa myönnetty henkilörekisteriin. Ja ihmiset joide asiat ovat vireillä muutoksen hakuelimissä, tilatkaa itsellenne vireillä olevaa asiaa koskevat kaikki asiakirjat. Ja verratkaa niitä alkuperäisiin lausuntoihin, että mitään muutoksia ei ole tehty. Ja asiakirjojen määrä täsmää ilmoitettuihin asiakirjoihin.
Tässä piiri pieni pyörii, joten syventykää tarkemmin esim; VKK toimintaan ja laillisuuteen, muita tahoja unohtamatta

0

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
        Pieksämäki
        45
        4886
      2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
        Pieksämäki
        60
        2736
      3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
        Kaste
        139
        1074
      4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
        Kaste
        161
        1045
      5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
        Ikävä
        71
        1044
      6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
        Maailman menoa
        127
        1006
      7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
        Ikävä
        72
        974
      8. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
        Sinkut
        198
        946
      9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
        Ikävä
        137
        875
      10. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
        Ikävä
        49