Ongelma siis on se etten saa orgasmia vaikka tilanne, tapa tai henkilö ois mikä/kuka. Alan olla tosi ahdistunut tästä kun en tiiä yhtään mistä johtuu. En tiiä onko mun iällä (>20) vaikutusta vai ei. En kuitenkaan oo niin naiivi, että alkaisin ihan itse analysoimaan itselleni jonkun sortin orgasmihäiriötä. SIKSI tulin tänne jos joku osais sanoo jotain tästä, kellään samaa ongelmaa? Tai ollut, mutta nyt jo takana päin? Help me...
en tule...
13
501
Vastaukset
- Sokerikakku
No osaakko yksin? Jos et, niin harjoittelun paikka.
- beentheretoo
Orgasmiherkkyys tietysti vaihtelee henkilökohtaisesti, mutta kuten edellisessä vastauksessa sanottiin, "harjoittelun paikka" voisi olla vaihteeksi ihan hyvä idea.
Kun opit tuntemaan itsesi, erogeeniset alueesi ja miten herkästi mistäkin kiihotut, klimaksin saavuttaminen helpottuu. - lips1111
Kiihotutko kuiteknin? Ja tuntuuko seksi muuten hyvältä? Ahdistaako siinä jokin?
- Sokerikakku
Tärkeintä tietty on se rakkaus. Pitää rakastaa itseään ja sitä toistakin kohtaan pitää tuntea rakkautta. Ja sen toisenkin pitäis tuntea rakkautta.
Eli tunteettomien kanssa ei kannata lähtee peuhaan.- LustyLinda
voipi rakkaus olla tärkeää, mutta himokin riiittää joskus. Jos haluaa sitä toista ja se toinen haluaa sinua. Ei tässä elämässä kuule rakkautta joka panolle riitä. Nm. Kokemusta On.
- kiiski30
LustyLinda kirjoitti:
voipi rakkaus olla tärkeää, mutta himokin riiittää joskus. Jos haluaa sitä toista ja se toinen haluaa sinua. Ei tässä elämässä kuule rakkautta joka panolle riitä. Nm. Kokemusta On.
Kaikki ihmiset vain eivät halua panoja ilman rakkautta.
- 1+1
Seksin suhteen täytyy aina muistaa, että aivot ovat ihmisen suurin sukupuolielin. Sen vuoksi monilla asioilla on seksin ja orgasmin suhteen merkitystä: tunteilla, tilanteella, aikaisemmilla kokemuksilla ja niin edespäin.
Näin ensihätään tulee mieleen joitakin vinkkejä. Täällä jo mainittiin omaan itseesi tutustuminen: eli opettele tuntemaan itsesi ja oma kehosi. Sillä tavoin tiedät, mistä ja millaisesta kosketuksesta voit nauttia ja millä tavalla voit saada orgasmin. Tämän tiedon avulla voit ohjailla kumppaniasi oikeaan suuntaan.
Seksi tuntemattoman tai puolitutun kanssa ei sovi kaikille. Usein perusturvallisuuden tunne tuntuu olevan monille naisille seksissä tärkeää: Se, että voi luottaa omaan kumppaniinsa, edesauttaa olemaan avoin ja estoton. Jos luottamuksellista suhdetta ja turvallisuuden tunnetta ei ole, voi olla vaikeaa heittäytyä seksiin niin, että unohtaa kaiken ympärillä olevan ja uskaltaa autautua toiselle kokonaan. Jos yrität pakonomaisesti seksiä milloin kenenkin kanssa, ilman syvempää tunnesidettä, ei se välttämättä paranna tilannettasi.
Seksissä on tärkeää kyetä olemaan ja elämään juuri sillä hetkellä käsillä olevassa hetkessä. Jos mietit seksin aikana omaa suoritustasi tai esität tai näyttelet seksiä ulkokohtaisesti, tuskin saat siitä riittävää nautintoa. Keskity tunteeseen, kosketukseen, toisen hyväilyyn, siihen miltä toinen tuntuu ihollasi... Keskity nauttimiseen ajattelemisen sijaan. Orgasmi ei yleensä tule pakottamalla ja pelkkä ahdistuksesi asian suhteen voi aiheuttaa sen, ettet kykene saamaan orgasmia. Sen vuoksi sinun täytyisi yrittää rentoutua ja päästä pois orgasmikeskeisyydestä: ikään kuin hyväksyä, ettet saa orgasmia, ja keskittää huomiosi nautintoon ylipäätään.
Heteroiden kielellä riittävä esileikki on monille naisille tärkeää. Toiset tarvitsevat sitä enemmän, toiset vähemmän. Mieti, onko seksi sinulle kokonaisvaltainen kokemus ja tunteiden täyttämä aistimus, joka saa sinut unohtamaan kaiken ympärillä olevan ja odottamaan joka heti lisää ja enemmän? Mikäli näin ei ole, mistä se mahtaa johtua? Oletko riittävän kiihottunut hetkellä, jolla orgasmia yritetään? Oletko ollut lähellä tajunnanräjäyttävää kokemusta?
Seksi on myös tekniikkalaji, jossa toiset suoriutuvat paremmin ja toiset huonommin. Kokemus ei sinänsä ole mikään merkki taitavuudesta. Millaisten kumppaneiden kanssa olet harrastanut seksiä? Ovatko he olleet kiinnostuneita sinun nautinnostasi? Toiset ovat orgasmiherkempiä kuin toiset, mikä täällä mainittiinkin. Jotkut vaativat hyvin kiihottuneen tilan ja kovankin paineen ja stimulaation saadakseen orgasmin. Oletko kokeillut erilaisia asentoja? Jälleen kerran, miten saat orgasmin itse tyydyttämällä? - O,ou
Mulla on sama tilanne. Okei, kerta oli ensimmäinen mulle (hänelle ei) mutta odotettu. Sain hänelle kyllä useammanki mutta oma jäi jonnekin todella kauas. Nolotti kun toinen yrittää mutta mä en reagoi oikein mitenkään..ja keskeytin sen pari kertaa. En nyt haluais et toisen pitää kauaa yrittää..ite hän ku tuli melko helposti.
Pelottaa, et tää vaikuttaa meidän väleihin jotenkin..- A nytt
Turha se on nolostella, tutustua pitää ensin kunnolla, ja sitten vasta
odottaa niitä taivaallisia orgasmeja.
Mulla oli kerran kumppani joka ei saanut mutta kärsivällisellä otteella
se sitten viimein tuli ja olihan se varmaan ikimuistoista. mutta vaatii
ymmärrystä kumppanilta. Mikään hätähousu ei saa olla.
- vaikea tapaus
Se on hoopoa kun mä olen aika hyvä sängyssä itse, se tosiaan on myös tekniikkalaji, jonka taidan aikas hyvin. Saan toisen tulemaan yleensä aina. Kuitenkaan en itse ikinä orgasmia sängyssä, ellen sitten oman käden kautta.
Saan kyllä runkattua itseni orgasmiin milloin tahansa, silti sängyssä kukaan ei ole mua onnistunut samaan tulemaan. Eikä ole kysy mistään jännittämisestä tai väärästä partnerista, vaan siitä, että olen oppinut saamaan orgasmin vain yhdellä tapaa. Tätä tapaa on vähän hankala soveltaa sänkyyn toisen kanssa. Minun täytyy jännittää koko kehoani, etenkin jalkoja, ja kovaa tahtia ja aika pitkän ajan hieroa häpykumpua, se voisi olla turhan rasittava suoritus sänkykumppanille :( Olen yrittänyt kyllä opetella muitakin tapoja mutta tuloksetta.- whaduduu
Sama täällä, ikinä en ole saanut orgasmia puhtaasti toisen "tuottamana". Mutta ei sillekään mitään voi, kumppanille se voi olla kova pala mutta sitten pitää vaan jutskata. Pahinta oli joskus nuorena kun en tajunnut olevani l ja yritin miesten kanssa, naisten kanssa sentään kiihotun kunnolla.
- kylläpä vain
Kuule: kyllä sullekin löytyy se, joka saa sut orgasmiin. Jos et usko, niin voin tulla tekemään. Löytyy nimittäin kokemusta ja vielä vaikeammista tapauksista. Sä oot helppo vielä niihin verrattuna, mitä jotkut muut on. Iloa ja nautintoa kaikille sinne sänkyyn (tai vaikka sängyn viereen).
- neuvoton
Mä taas pystyn saamaan orgasmin vain jos olen päällä. Jos olen selälläni, kosketus ei tunnu yhtä hyvältä (alapäässä siis). Mistäköhän johtuu? :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614709Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974421- 743882
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963797Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192835- 352608
- 372512
- 242489
- 382479
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232354