Ostimme 90-luvun taitteessa rakennetun omakotitalon, joka on Kotiviiri -merkkinen valmistalo. Kotiviiristä tiedän ainoastaan sen, että oli yksi talovalmistajista 90-luvulla, mutta laman myötä kaatui, kuten moni muukin talofirma.
Onko kenelläkään kokemuksia Kotiviiri-talosta? Minkä laatuinen talo on ollut, mihin voisi verrata (Älvsby/Kastelli/Jukka)? Onko jotain tyyppiongelmia näissä taloissa? Kaikesta tiedosta olen kiitollinen, utelias kun olen ja netistä ei mitään tietoja Kotiviiristä löydy.
Kokemuksia KOTIVIIRI -omakotitalosta
4
766
Vastaukset
- puurimpulat
1990 vuoden taloissa tuskin on 3 kertaiset kaasutäytteiset ikkunat ja seinien, ulko-ovien ja yläpohjan u-arvot selvästi huonompia kuin uusissa taloissa. Myöskin iv koneessa ei ole välttämättä lämmöntalteenottoa tai se on huono verratuna nykylaitteiden 80%:iin.
Puutaloissa yleisesti on ulkomaalia uusittava ja voi olla laho ja home ongelmia. - Vanha kansa
Nykyisissä uusissa taloissakin on ne molemmat laho ja homeongelmat. Varsinkin jos talo valmistajan halvimmasta päästä.
Meikäläinen asuu Herrala talossa rakennetu just 90-. Hyvin tehty ja nou rroblem jo 24 vuotta. Ai niin, lisäks lämpöpumppu asenettu v 2007, muuten on alkuperäinen. - Talollinen
Asumme kotiviiritalossa joka rakennettu -90. Talo lämpenee sähköllä ja vuosikulutus 13500kwh LTO:ta ei ole. eikä tarvita.
- Anonyymi
asumme 91 valmistuneessa koti viiri talossa hyvä paketti ruukin katto laitettiin viisi vuotta sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017031- 474786
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa552656Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52178Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101128Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811123Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921033Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30856Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242853Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179783