Miten kerätyt varat jaetaa? Kuinka suuri osuus käytetään veteraaneille? Veteraanien keski-ikä on 90 vuotta ja luonnollisesti veteraanien määrä vähenee huomattavasti vuosittain. Onko todella tarpeellista järjestää keräyksiä, varsinkaan ennekuin veteraaniyhdistysten varallisuus on realisoitu? Mihin varat lkäytetään kun ei eää ole veteraaneja? Nykyisin hallituksissa päättävät jo tukijäsenet, jotka myös käyttävät rahoja teatteri ym. virkistymisiin.
Vastaukset 1
- Paavo Valtanen
Veteraanikeräyksen tuotot jaetaan lyhentämättömänä sotiemme veteraanien kuntoutukseen ja heidän hyvinvointiaan edistävään toimintaan. Keräysrahojen käytöstä tehdään selvitys viranomaisille. Niitä ei voi käyttää tukijäsenien käyttöön.
Ei sotaveteraaniyhdistyksillä ole suuria rahoja tai omaisuutta, joita voi realisoida.
Meidän yhdistys kuluttaa rahaa veteraanien hyväksi niin, että kaikki rahat tulee käytettyä heille, Eli jaamme veteraaneille enemmän kuin kuin on tuloja.
Paavo Valtanen
Kokemäen Sotaveteraanit
puhenjohtaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493