Homo seuraa yksinäiselle 15 v pojulle.
Aika raja 14.3-16.3. Ota yhteyttä
Nro. 041 4916801
pano mikkelissä?
15
787
Vastaukset
- munansaannos
Pano Mikkelissä / Mino Pakkelissa (naurua)
- Wiqlwlwnfö
Hahahahaha painu vittuu
- munansaannos
Tarkoitukseni ei ollut loukata. Painun silti "vittuun", vaikka sellainen härpäke ei oikein kiinnosta. Mistähän se johtuu?
- super gay man
Oox top vai btm? Kiinnostaax tämmönen 58-w. setä? Mul 18cm sykkiwä, suonikas molo.
- munansaannos
yhden kerran juttu ei sinällään kiinnosta, vaikka "mittasi" ovat just mulle sopivat :)
- petrogay6996
Kahen viikon päästä olisin taas vapaana. Kokemusta on seksistä. Tuun mikkeliin tasan kahden viikon päästä. Face? Haluun tietää vähän lisää, siis olen kiinostunut. Olen versatile eri kumpikin..
- petrogay6996
petrogay6996 kirjoitti:
Kahen viikon päästä olisin taas vapaana. Kokemusta on seksistä. Tuun mikkeliin tasan kahden viikon päästä. Face? Haluun tietää vähän lisää, siis olen kiinostunut. Olen versatile eri kumpikin..
Sori sama henkilö vaikka eri nimi. Mikkeli poju
- pyllyx
Kiinnostaako rintaliivi mies.
- pyllyx
Kelpaako rintaliivi mies
- gayboy16w
Onx sul nii isot kassit et tarvit rinzigoit niihi?
- pyllyx
gayboy16w kirjoitti:
Onx sul nii isot kassit et tarvit rinzigoit niihi?
Olen käyttänyt rintaliivejä aika pitkään.on mukavampi olla.
- kljkkljkl
pyllyx oot tosi sexy, haluux nusast mua rinzigat pääl?
- pyllyx
Haluatko sinä nussia minua?minut pitäisi korkata.
- pyllyx
Etsin vanhempaa miestä seikkailuun
- homonvihaaja
Onko 12 ikäsi? Tiedän gay-palstalta erään, joka tykkää ikäisistäsi karvattomista pojista, joilla ei ole vielä kivekset laskeutuneet. bear_nick2 rakastaa pikkupoikia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564536Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal874237- 703698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963627Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1152655- 352468
- 372362
- 242349
- 382339
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232214