Eli harrastin suojaamatonta seksiä tässä kolme-neljä kuukautta takaperin. Otin jälkiehkäisypillerin pikimmiten. Merkki oli Norlevo.
Kuukautiseni ovat tuleet nyt aivan normaalisti tähän asti. Nyt ne ovat myöhässä muutaman päivän ja ei ole ollut yleistä, että ne ovat edes muutamaa päivää myöhässä.
Olen kyllä vaihtanut työskentely-ympäristöä ja stressiä sekä töitä on ollut paljon.
Joten, voisiko olla mitenkään mahdollista että viivästyminen johtuisi valtavasta stressistä ja kiireestä?
Olen aivan paniikissa.
Vaihtoehtoja ei ole, sillä minulla ei ole rahaa raskaustestiin. Joudun kai siis odottamaan..?
Kuukautiset myöhässä.
4
63
Vastaukset
- sisar
Minulle ei kuulosta siltä, että olisit raskaana. Onko painoa tullut lisää tai pahoinvointia/kipuja? Onko nännit herkistynyt yms? Jos ei niin uskon, että voit olla täysin varma siitä, että et ole raskaana.
Muuten sitten tuo Norvelo-kuuri, oletko käyttänyt sitä koko ajan tässä nyt vaiko onko loppunut jossain vaiheessa tai lopettanut hetkeksikkin käytön? Joskus myös kuukautiset loppuvat kokonaan, kun käyttää hormoonipillereitä ja ne saa sitten joskus takaisin, kun lopettaa käytön. Kuukautishäiriöt ovat myös suht normaaleja, kun käyttää niitä. - Lapsi on toivottu?
Voit nyt antaa panna ilman ehkäisyä ja ole iloinen siitä, kyllä se selviää oletko sinä raskaana vai et. Ja jos et, niin saatat toivottavasti tulla suojaamattomalla seksillä.
- ...
yliopistonapteekissa halvin raskaustesti maksaa noin 4 euroa.että luulis löytyvän sen verran rahaa.tai voit pyytää sen 4 euroa kaveriltasi lainaksi.jos se 4 euroa on tiukassa.
- Nainen19.
Norlevo ei ole kuuri. Se on yksi pilleri joka otetaan pikimmiten suojaamattomasta yhdynnästä.
Kuitenkin kuukautiset ovat tulleet jokaisena kuukautena normaalisti, joten hieman poikkeavaa, että ei ole alkanut ajallaan..
Siltikin outoa olisi, että minulla olisi ollut kuukautiset kaikkina noina kuukausina normaalisti, jos olisinkin ollut raskaana.
Kiitos sinulle, sisar toiveajatuksen käynnistämisestä etten olisi raskaana.
Kyse on siitä, että lapsi ei ole toivottu ja yhdyntä oli virhe.
Kysymys: Odotanko, että kuukautiset alkavat vai kannattaako tehdä nyt testi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895