Olen 14 vuotias :) helsinkiläinen tyttö :) olen blondi ;) ja toivoisin 15-16 vuotiait juttelee.ihan sama mist päin ;)
Etsin juttuseuraa :) ja ehkä poikaystävää
19
191
Vastaukset
- hbkdxglkdfölyi0o58iu
Mee kuules kottiiiiiiiiiiin kjasvaaaaaaa!
http://www.cartinafinland.fi/fi/imagebank/image/78/78950/El%E4m%E4nlanka niminen kukka taimi kasvaa turveruukusta 78950.jpg
puuaita
teltta
niin juuru riki- miona-haaranen
vitsikun on hauskaa :D kuule en tarvi sun kommentei :D
;)
- kiinostunut1
No oon 97 ja kik on markku97 ja pääkaupunkiseudulta päin:)
- miona-haaranen
ootko facess?
- EemilTheKingi
Oon stadista kans 14 :3 Ja oon poika. Harrastan motocross, skeittaus ja no okei oon rehellinen ,,, oon street dancer :S Joo.. Mut mul on välil blondit ja välil ruskeet hiukset ja oon tosi luotettava ja aika monen mielest mahtavaa seuraa :) Kikkaa jonsfdd jos haluut tutustuu :3 En oo pervo
- miona-haaranen
ootko facess?
- miona-haaranen
kuulostat ihan mukavalt :3
- roundaworld
miona-haaranen kirjoitti:
kuulostat ihan mukavalt :3
Kikkaa roundaworld
- miona-haaranen
mulla ei oo viel kikii :)
- roundaworld
Pks sul jotai
- roundaworld
roundaworld kirjoitti:
Pks sul jotai
O
- miona-haaranen
siis on mull face ;) mut sori toi äskönen kun aika moni tulee urputtaa ;) mut ootko tyttö vai poika
- roundaworld
Poika
- miona-haaranen
ootko facess ? mä teen tänää varmaa kikin niin voin pyytä sut ? ;)
- roundaworld
Kikkaa sit roundaworld
- Moro99
No up. Lisää?
- roundaworld
Mikä sun kik on?
- lIEPO62
roundaworld kirjoitti:
Mikä sun kik on?
Oon leena,liepoks kututtu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001