Siis nyt en käsitä enää mitään !!!
http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKoira.aspx?RekNo=FIN44614/05&R=166.2
Onko tässä kyseessä koiranpaskan monistus?
Mitä tämä on
5
226
Vastaukset
- hui hai 25
Aikuisen oikeasti, neljä kertaa tehty sama yhdistelmä. Niistä 25 pentua, alle kourallinen kuvattu, 2 käytetty pentuluokassa riitelemässä sijoituksista ja tämä narttu 3xG ja 1 ERI ja taas "jalostetaan".
Sit nartusta otetaan 2 pentuetta, ei mihinkää.
Mikä tässä on tavoite ?- euro jalostus
Tavoite on eurot omassa lompsassa.
- voi hurjaa
Ihan parhautta on toi paperileuka Leroy vom Haus Lacherom'n tytär, Dauser's Best of Blender, indexit hd-90, kyynär93 ja palkittu näyttelyssä pentuluokassa.
Sieltä pentuluokasta ne jalostuskoirat valkataan, vai ?? - ota näistä selvää
Kumpaa linjaa tämän pitäis edustaa, näyttöä vai käyttöä ?
- voivoivoivoi
Ei kyllä hyvälle näytä...
Taitaa koiraa jalostuksessa käyttänyt ajatella vain rahaa ei koiraa eikä rotua... Lisäksi koiran indeksitkin ovat niin kyynärten kuin lonkkienkin osalta keskivertoa huonompi (ka 100)eivätkä koirasta saadut näytöt (lt ja näyttelyt) vakuuttaneet koiran jalostuksessa käyttöä. Näyttelytuloksetkin hyppivät laidasta ERInomainen Hyvään, eli ei ulkomuodollisesti ehkä mikään parhain koira... Itse en näe mitään järkeä tuollaisessa pennutuksessa, korkeintaan 2 pentuetta yhdelle Nartulle ja silloinkin mieluiten eri uroksen kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623