Olen jonkun verran kiertänyt Välimeren maissa kuten Kreikka, Turkki ja Kypros ja katsellut siellä historiallisia nähtävyyksiä. Ne ovat kyllä jätäneet minut kylmäksi, koska en saa niistä tavallaan mitään irti. Pitäisi olla jokin historiafriikki, jotta ne jotenkin aukeaisi.
Esim. Pafoksella niitä esitellään todella näyttävästi, mutta kun ne ei aukene, niin ei.
Lienee kuin kertoisi talvisodasta Suomessa käyville turisteille.
Rannalla makoilu vie sitten voiton.
Historialliset nähtävyydet
2
129
Vastaukset
- Eläköön erilaisuus.
No tuo oli tarkoitettu provoksi. Mutta ok. Jokainen saa nauttia, mistä nauttii. En moiti Sinua siitä, vaikka its oln tukinut Pafoksen mosaiikit moneen kertaan.
- Pietari kierroksella
Mitä olet saanut tutkimuksistasi?
Pointtini oli se, että turisteja kierrätetään katsomassa raunioita ja pylväitä, mutta harvalle ne aukeavat ja todella kiinnostavat. Pitäisi opiskella antiikin historiaa perusteellisesti, jotta ymmärtäisi raunioiden ja pylväiden tarinan ja merkityksen.
Tunnen jonkinlaista häpeää, kun olen turistipaikassa, jossa on antiikin raunioita, mutta ne jää tutkimatta, koska ne ei kiinnosta.
Kauniiden maisemien katselu ja rantalomailu vie silloin voiton. Tosi on, että jokainen nauttii siitä, mistä tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390