Onkohan siellä lämmintä ja kuinka lämmintä vkolla 43, syyslomien aikaan?. Se on jo lokakuun loppupuolta.
Kuinka varmaa aurinkopaiste? Entä vieläkö vesipuistot auki? Onko jo paikkoja pantu kiinni?
Alanya lokakuun lopulla
13
258
Vastaukset
- MU_RAT
Herää pahvi ,nyt on maaliskuu ,ei me voida sulle ennustajaksi muuttua ,sää on mitä on ,näet kun matkaat Alanyaan!!!
Yleensä lokakuun lopulla kylläkin ihan ok. ,ei mitään hellettä mutta sataa ropsii useasti ja ukkostaa ,vesiliukurimäet melkein kaikki suljettu samoin melkein kaikki terassit kiinni tai ainakin laitetaan talvitelakoille ,onhan Alanya Kesäkohde ,ei se mikään Thaikku oo!!- Newby
Oletko aina tuollainen kun vastaat kysymykseen? Aika epäkohtelias ilmeisesti? Sellainen pieni yksityiskohta kannattaa muistaa, että jokaisella on aina se eka kerta joka asiassa. Vaikka nyt itse olet mitä suurimmassa määrin asiantuntija tässä aiheessa, niin älä anna sen nousta hattuusi. Tyylisi on todella inhottava. Onko sinulla paljonkin kavereita joita olet tulla asenteella hankkinut?
- EX-Opastar
Newby kirjoitti:
Oletko aina tuollainen kun vastaat kysymykseen? Aika epäkohtelias ilmeisesti? Sellainen pieni yksityiskohta kannattaa muistaa, että jokaisella on aina se eka kerta joka asiassa. Vaikka nyt itse olet mitä suurimmassa määrin asiantuntija tässä aiheessa, niin älä anna sen nousta hattuusi. Tyylisi on todella inhottava. Onko sinulla paljonkin kavereita joita olet tulla asenteella hankkinut?
Kyllä tuo Muratti kirjoitti asiaa ,lokakuusta ei todellakaan vielä tiedä (ei kaikkea pidä ottaa tosissaan ,jos toinen heittää herjaa),itse olen ollut muutamana lokakuuna ja ilmat ovat olleet aurinkoisia ,sadekuurojakin välillä ,merivesi ihanan lämmintä ,aurinkoa ei saa niin paljon kuin keväällä ,melkein kaikki vielä suht'koht' pelaa ,ravintolat alkavat sulkemaan paikkojaan kylläkin,vesiliukumäet auki suurinosa ja se rauhallisuus on mukavaa,siksi suosin lokakuuta tai syyskuun oppua,keväällä tietenkin toukokuussa parasta,muista ottaa illaksi pitkähihaista koska illat melko viileitä ja tuulisia.
- Siy:))
Newby kirjoitti:
Newby???
Oletko aina tuollainen kun vastaat kirjoituksiin?
Jokainen kirjoittaa täällä omista kokemuksistaan jos MU_RATILLA on tuo näkemys ,niin hyvä niin ,se on hänen lomafiilikset olleet Alanyasta ja ehkä matkannut siellä useastikin ,annetaan kaikkien milipiteiden "kukkia" :)
- Maalis-touko-lokakuu
Viime vuonna terassit ja ravintolat oli auki lokakuussa syyslomalla. Meidän hotellimme oli viimeistä viikkoa auki. Satamassa, basaareilla, terasseilla ja kaupungilla oli ihan sama meno, kuin toukokuussakin oli ollut. Maaliskuussa oli hieman hiljaisempaa. Aurinkoaika/vrk oli lokakuussa lyhyt, auringolla oli vähemmän voimaa, kuin maaliskuussa. Meri oli lämmin. Laivat seilasivat merellä ihan niin kuin toukokuussa. Iltaisin oli tosi kylmä. Päivisin oli tosi kuuma! meille osui aurinkoiset kelit, viikon aikana ei satanut kertaakaan.
- Alanyaan joo
Jos hotelli on rannalla, niin välillä voi olla hyvä olla kevyt takkikin päällä kun tuuli on jo vähän viilee. Voi tulla pieniä kuuroja, muttei mitään pidempiaikaista. Uimaä-altaassa ei tarkene enää uida jos ei ole lämmitetty. Aurinko kyllä paistaa, mutta aamut ja illat voi olla jo vähän viileitä. Me lähdetään syyslomalla, koska paikka on meille mieluinen.
- alanyaanko vai?
onko vesipuisto auki vielä lokakuun lopulla?
- Newby
http://www.city-discovery.com/alanya/tour.php?id=10293
Tuolla näkyy ajat ja pitäis olla kyllä sen mukaan auki.
- Aurinkoa kiitos
Jos varmaa aurinkoa haet, niin ajankohta on aika myöhäinen. Itse olen päättänyt etten enää lokakuun ekan viikon jälkeen sinne lähde. Pari kertaa on sattunut tosi sateiset ilmat lokakuun lopussa ja yöt ovat kylmiä. Mutta....sehän on ihan tuurista kiinni, voi olla ihan kesäistäkin. Ja jos lähtee sillä mielellä, että ihan sama, niin ei ainakaan pety :)
- Heikki.
Samoin ,lokakuussa en enää lähde Alanyaan ,ilmat ovat aika sateiset ukkoskuuroineen ja illat viileät ,menen keväällä jolloin saa auringosta nauttia:)
- sinne vaan
Ei viileät illat mielestäni lomaa pilaa, jo Kanarian talvilomilla siihen tottui. Kaksi kertaa olen ollut marraskuun alussa ja ihan rantalomaillen. Ravintoloita on jo kiinni paljon, mutta rantapalvelut pelasi vielä kesän malliin. Molempiin viikon lomiin osui yksi sadepäivä.
- Alanyamamma
Oikein hyvää lomailuaikaa.terassit ,ravintolat sun muut ihan normaalisti auki. Joskus voi rapsahtaa sade, mutta menee nopeasti ohi ja taas aurinko paistaa.Kylmää ei ole!
- Lokakuun lämpö
Loka- ja toukokuu parhaat matkustuskuukaudet Alanyaan. Päivisin kuumaa ja iltaisin viileähköä, mutta öisin raikas nukkua eikä tukalaa. Vielä marraskuukin on upeeta ja rannalla mukavan rauhaisaa.
Olen matkustanut satoja kertoja Turkissa ja eritoten Alanyassa ja ollut siellä kaikkina vuodenaikoina, joten tiedän mistä kirjoitan.
Nuorisolle parasta aikaa on kesän kuukaudet. Silloin on hikistä niin päivällä kuin yölläkin, mutta jo varttuneenpaan ikään ehtineille kesä tukalaa ja liian hektistä muutenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161