missä niitä on vähiten jos vaihtoehdot on phuket, krabi, pattaya.
"ei mitään muuta itänaapareita vastaan, mutta kohdatessa ovat hel....tin itseriittoista ja epäempaattista kansaa.
menee vielä nippanappa itä-suomen muutamassa "ostoskeskuksessa", mutta en välitä tavata toisella puolella maapalloa (vaikka iso läänitys nykyään ovatkin) ? minne pitää mennä, että ruokalistat eivät ole ryssäksi eli siis venäjäksi?
"russiie vapaa -alua"
18
482
Vastaukset
- venäläiset ok
Venäläisten luonne on siksi erilainen kun he ovat tottuneet siihen että heitä kusetetaan ja ovat siksi varuillaan ja pitävät puoliaan hieman liiaksikin.
Se ei ole ylimielisyyttä eikä epäempaattisuutta vaan ennakoitua itsepuolustusta. Kun saavutat venäläisen luottamuksen niin parempaa kaveria et löydä mistään muualta. Venäjällä miehet on vielä miehiä ja naiset naisia eikä tällaisia kukkahattusekasikiöitä kuin meillä ja Ruotsissa.
Kokeilepas huviksesi joskus tilaisuuden tullen olla ystävällinen venäläiselle niin huomaat että se minkä koet ylimielisyyytenä on pelkkä varokeino. Itseäni ärsyttää enemmän esim vanhemmat savolaismiehet ja pohjanmaan juntit ja lappalaiset ja nousukkaat stadilaiset tai imelät makaroonit puhumattakaan arabimiehistä.- ruunakerholainen
Kerran istuessani rantakadun kiveyksellä, unohti venäläinen mies älypuhelimensa siihen viereeni. Huomasin puhelimen vasta miehen lähdettyä. Otin sen talteen ja jäin paikalleni odottelemaan. Meni reilu puoli tuntia ja kaveri palasi takaisin. Katseli siinä ympärilleen ja muisti minut. Kysyi minulta, olenko nähnyt mahdollisesti puhelinta. Kaivoin puhelimen taskustani ja ojensin sen hänelle. Ilo oli sanoin kuvaamaton. Kovasti kiiteltyään mies poistui. Hetken kuluttua hän palasi ja ojensi minulle kassin. Siinä oli olutta ja viskipullo. Tämmöinen tapaus.
- mie....
ruunakerholainen kirjoitti:
Kerran istuessani rantakadun kiveyksellä, unohti venäläinen mies älypuhelimensa siihen viereeni. Huomasin puhelimen vasta miehen lähdettyä. Otin sen talteen ja jäin paikalleni odottelemaan. Meni reilu puoli tuntia ja kaveri palasi takaisin. Katseli siinä ympärilleen ja muisti minut. Kysyi minulta, olenko nähnyt mahdollisesti puhelinta. Kaivoin puhelimen taskustani ja ojensin sen hänelle. Ilo oli sanoin kuvaamaton. Kovasti kiiteltyään mies poistui. Hetken kuluttua hän palasi ja ojensi minulle kassin. Siinä oli olutta ja viskipullo. Tämmöinen tapaus.
Just reisusta palanneena Koh Lantalla en törmännyt venäläisiin.
- Matkatuumailoja
Khao Lakissa ei juuri näkynyt venäläisiä, paitsi yhden kerran niitä purkautui pikkubussista keskustaan. Niissä ravintoloissa joissa kävimme ei yhdessäkään ollut venäjänkielistä ruokalistaa. Näin siis Khao Lakissa. Se on hyvin rauhallinen ja luonnonläheinen paikka, ei biletystä, ei ostosmahdollisuuksia juurikaan, mutta rauhallista lepolomaa sitäkin enemmän, ja hyvät mahdollisuudet tehdä retkiä viidakkoon ja saarille.
- ei rasisti
Olen kiertänyt nuo kaikki mainitsemasi kohteet, mutta vähiten itänaapurin väkeä on Hua Hinissä.
Johtuneeko se siitä, että kuningas lomailee siellä? - höpö höpö
ei rasisti kirjoitti:
Olen kiertänyt nuo kaikki mainitsemasi kohteet, mutta vähiten itänaapurin väkeä on Hua Hinissä.
Johtuneeko se siitä, että kuningas lomailee siellä?Mitentäs se kuningkaan kesähuvila liittyy siihen että venäläisiä muka vähiten hua hinissä ? Venäläisiä expateja asuu hua hinissä kyllä mutta viihtyvät omissa kuvioissaan, lisäksi kyllä venäläiset matkatoimistot tekevät huaan myös matkoja.
Jos ei venäläisistä pidä kannattaa mennä sellaisiin thaimaan kohteisiin minne ei valmismatkoja tehdä. - omituista logiikkaa
ei rasisti kirjoitti:
Johtuneeko se siitä, että kuningas lomailee siellä?Siis mitä vähiten venäläisiä koska kunkun loma-asunto on Hua Hinissä. Johan taas vitsin murjaisit
- faktaatietooo
omituista logiikkaa kirjoitti:
Siis mitä vähiten venäläisiä koska kunkun loma-asunto on Hua Hinissä. Johan taas vitsin murjaisit
Eniten=Pattaya,
Vähiten=Khao lak
Siltä väliltä= Muut kohteet. - kommentti.
faktaatietooo kirjoitti:
Eniten=Pattaya,
Vähiten=Khao lak
Siltä väliltä= Muut kohteet.Phuketissa enemmän venäläisiä kuin Pattayalla. So what. Käsittämätöntä että joidenkin loma menee pilalle jos venäläisen näkee. Enemmän minua häiritsee uteliaat suomalaiset, ei millään pahalla.
- sisusaamari
kommentti. kirjoitti:
Phuketissa enemmän venäläisiä kuin Pattayalla. So what. Käsittämätöntä että joidenkin loma menee pilalle jos venäläisen näkee. Enemmän minua häiritsee uteliaat suomalaiset, ei millään pahalla.
ei se näkeminen haittaa, mutta kaikki muu kontakti yms. itänaapureilla ei mitään käytöstapoja, pirun äänekkäitä ja muita huomioimattomia vahanaamaisia ja tuimailmeisiä, vaikka itse yrität hymyillä tai antaa tilaa esim. jonossa.
samanlaisia ne on susirajan ostareillakin, mutta lomallaan toivoisi, ettei niitä sattuisi ainakaan kovin monta samoille kulmille.
- Pieni raukka
Ota täysin joku toinen lomakohde. Miksi änkeä sinne jos tämä on ollut tiedossa. Sitten jälkeenpäin sua itkettää suomi24:llä omat valinnat.
- sisusaamari
hyvä huomio,
mutta niitä ry...iä alkaa olla jo jokaisessa lomakohteessa missä suomalaisetkin käy.
en nyt ihan mustimpaan afrikkaan, australian takamaille yms sen takia viittis mennä, että venäläisiä väistelisi . tarkoitus on kuitenkin lomailla mukavassa paikassa ja MUKAVASSA seurassa. - kyllänäinon
sisusaamari kirjoitti:
hyvä huomio,
mutta niitä ry...iä alkaa olla jo jokaisessa lomakohteessa missä suomalaisetkin käy.
en nyt ihan mustimpaan afrikkaan, australian takamaille yms sen takia viittis mennä, että venäläisiä väistelisi . tarkoitus on kuitenkin lomailla mukavassa paikassa ja MUKAVASSA seurassa.Pitää sisusaamarin viesti paikkaansa. Venäläisiä turisteja on ihan joka paikassa koko maailmassa paljon tänäpäivänä, paljon enemmän kuin suomalaisia, joten missään paikassa, jossa yleensä on vähänkin turisteja et välty kohtaamasta itänaapureita. Itse olen lomaillut joitakin vuosia paljon myös paikoissa, joissa näkee huomattavasti vähemmän turisteja (kuten kaukoidässä jokapuolella Malesiassa, Vietnamissa, Indonesian Flores, Sulawesi, Papua jne...) ja niissäkin paikoissa on tullut nähtyä heitä.
- maailmanmatkaaja.
kyllänäinon kirjoitti:
Pitää sisusaamarin viesti paikkaansa. Venäläisiä turisteja on ihan joka paikassa koko maailmassa paljon tänäpäivänä, paljon enemmän kuin suomalaisia, joten missään paikassa, jossa yleensä on vähänkin turisteja et välty kohtaamasta itänaapureita. Itse olen lomaillut joitakin vuosia paljon myös paikoissa, joissa näkee huomattavasti vähemmän turisteja (kuten kaukoidässä jokapuolella Malesiassa, Vietnamissa, Indonesian Flores, Sulawesi, Papua jne...) ja niissäkin paikoissa on tullut nähtyä heitä.
Mielestäni engelsmannit ovat kaikkien ikävämpää seuraa lomakohteissa.
- Zanttuliini
Krabinkin ovat jo vallanneet.
- sisusaamari
sisusaamari sisuuntui täällä itärajan ostarilla ja sanoi suomeksi itänaapurille" moi, mitä kuuluu?" hymy ja ystävällinen katse kaupan päälle kun samalla makkaratiskillä oltiin.
jatkoi makkaroiden tuijottamista ja hetken päästä huusi kun piru lähellä oleville samankielisille jotain , jotka sitten ympäröivät kyseisen ostajana ja minä poika jäin porukan ulkopuolelle. ka jatkoin ostoksia, mutta päätin, että seuraavalla kohtaamisella kokeilen " ruki veer" kommenttia ;) josko sitten kulttuurit kohtais lämpimämmin ? - huolensa jokaisella
sisusaamari kirjoitti:
sisusaamari sisuuntui täällä itärajan ostarilla ja sanoi suomeksi itänaapurille" moi, mitä kuuluu?" hymy ja ystävällinen katse kaupan päälle kun samalla makkaratiskillä oltiin.
jatkoi makkaroiden tuijottamista ja hetken päästä huusi kun piru lähellä oleville samankielisille jotain , jotka sitten ympäröivät kyseisen ostajana ja minä poika jäin porukan ulkopuolelle. ka jatkoin ostoksia, mutta päätin, että seuraavalla kohtaamisella kokeilen " ruki veer" kommenttia ;) josko sitten kulttuurit kohtais lämpimämmin ?Täällä Tahkovuorella taas yrittäjät itkevät, kun rusakoiden määrä pudonnut puoleen viimevuotisesta.
- simlpe explain
huolensa jokaisella kirjoitti:
Täällä Tahkovuorella taas yrittäjät itkevät, kun rusakoiden määrä pudonnut puoleen viimevuotisesta.
Igorit ovat menneet pohjoisen keskuksiin, koska niissä on luonnonlunta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703