Tissit näytille

BOOBS1

Mitä mieltä olette miehet siitä jos nainen pukeutuu niin että rinnat ovat hyvin näytillä? Siis niin että on antelias kaula-aukko ja vaikka vielä push-up liivit niin että tissit ovat oikein töröllään esillä? Onko se teidän mielestä huorahtavaa? Haluaisitteko että naisenne pukeutuu niin?

50

5502

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herr Lederhose

      Kivahan niitä on katsella ja hillitty huorahtavuus on jopa plussaa. Naiseni saisi kernaasti pukeutua niin, vaikka muut miehet tosin kuolaavat hänen peräänsä muutenkin.

    • nättiä (m)

      On ollut aikoja, jolloin rinnat ovat olleet niin paljaina, että nännitkin ovat näkyvillä ja niinhan on monilla etelän rannoilla nytkin, kun naiset ovat yläosattomissa. Varhaisten kulttuurien naispatsailla usein ei ole rinnat peitettyinä, mikä kertoo vallinneesta muodista.

      Ulkonakin rintojen esittely on ok varsinkin kesällä. Naisten biletysasu on yleensä niin kevyt, että rintojen paljaus tuskin muuttaisi lämpötaloutta. Paljautta siis kannatetaan, mutta itse olen sitä mieltä, että sekä isot että pienet rinnat ovat kauniit.

      Jos olisi valittava, kumpi on nätimpi, ylä- vai alasosaton, valitsisin ilman muuta alaosottoman. Naked Newsissa tytöt riisuvat joskus alaosan ennen yläosaa. On todella kaunista.

      • Vanhempi nainen

        On näistä lolloista hyotyäkin. Kun menen usein vähän sivuun rauhassa paikkaaan ottamaan rinnat paljaana aurinkoa. Kyllä tulee moni juttusille.Toiset hieroo munaansa lähimmässä pusikossa.On tullut joskus nuorikin poika vviereeni hiromaan munaansa, se on kyllä kiihottavaa katseltavaa. Aina kun joskus vien pojan kotiini niin on katsella alstoa vartaloa, kun saa vielä kunnolla niin ei tarvitse dildoa moneen päivään.


      • joko tulen...
        Vanhempi nainen kirjoitti:

        On näistä lolloista hyotyäkin. Kun menen usein vähän sivuun rauhassa paikkaaan ottamaan rinnat paljaana aurinkoa. Kyllä tulee moni juttusille.Toiset hieroo munaansa lähimmässä pusikossa.On tullut joskus nuorikin poika vviereeni hiromaan munaansa, se on kyllä kiihottavaa katseltavaa. Aina kun joskus vien pojan kotiini niin on katsella alstoa vartaloa, kun saa vielä kunnolla niin ei tarvitse dildoa moneen päivään.

        Olisi kiva katsella lollojasi lähempää, siitella niiden muotoja, hellästi kosketella nännejä.Hivellä rintojen kupeita todella hellästi että juuri ja juuri koskettaa rintaa.
        Pyörittää hellästi sormea nännin ympäri.

        Kiihottuisit taatusti ;)


      • oinkoonk

        Vastasi runkkutrolli itselleen


      • Anonyymi
        Vanhempi nainen kirjoitti:

        On näistä lolloista hyotyäkin. Kun menen usein vähän sivuun rauhassa paikkaaan ottamaan rinnat paljaana aurinkoa. Kyllä tulee moni juttusille.Toiset hieroo munaansa lähimmässä pusikossa.On tullut joskus nuorikin poika vviereeni hiromaan munaansa, se on kyllä kiihottavaa katseltavaa. Aina kun joskus vien pojan kotiini niin on katsella alstoa vartaloa, kun saa vielä kunnolla niin ei tarvitse dildoa moneen päivään.

        Ukkelin juttuja


    • hyvin näytillä?

      Mitä mieltä olette miehet siitä jos nainen pukeutuu niin että rinnat ovat hyvin näytillä?
      – hienoa jos nainen itse pitää siitä

      Siis niin että on antelias kaula-aukko ja vaikka vielä push-up liivit niin että tissit ovat oikein töröllään esillä?
      – muuten ok, mutta liivittömyys kiihottaa enemmän.

      Onko se teidän mielestä huorahtavaa?
      – no ei, mutta jotain se kertoo naisesta

      Haluaisitteko että naisenne pukeutuu niin?
      – haluaisin, että nainen pukeutuu terveellä itsetunnolla, ei esittääkseen jotain mitä ei ole.

      • Anonyymi

        Tiedän tapauksen jossa silloin n. 50v nainen käytti kehoaan keinona vaikuttaa virkamieheen, ja taisi onnistua siinä ainakin hetkellisesti. Mutta minkälaisilla rinnoilla saa tehtyä vaikutuksen? No jos nainen on esim 165cm pitkä ja 70kg ja tissit kokoa D tai E.

        kaksi asiaa ! Eihän ihminen itse mahda sille mitään millainen on. Mutta ei omaa ulkonäköä saa käyttää hyväksi asioihin vaikuttaakseen. Toinen asia on se, että kun ihminen kohtaa ihmisen ekan kerran niin silmin tehty havainto on aivan valtava!


    • Aman

      Se on varsin kutsuvaa.

    • Tissimään

      Edellisiin kommentteihin nähden taidan olla outo vaikka tissimies olenkin. Itse en koskaan katso naisen rintoja kadulla "sillä silmällä". Naisia toki katselen mutta kokonaisuutena.

      En tiedä mitään kamalampaa kuin se että rinnat väkisin nostetaan törrölle ja liivien yläosaaan jää räystäs. Tai sitten se toinen koulukunta joka push-upeilla koittaa saada vakoa aikaiseksi ja sen seurauksena rinnat on silmien kanssa samalla leveydellä.

      Usein sanotaan että symmetria on kauneutta. Se päteen kokonaiskuvaankin. Eräs tuttu käyttää aina urheiluliivejä. Joka päivä. Hänellä on isot rinnat mutta urheiluliivejä käyttämällä hänen vartalonsa sopusuhtaistuu. En voi väittää etteikä joskus olisi käynyt ajatus mielessä, että minkähän muotoiset ne ovat kun vapautuvat liivien puristuksesta, mutta on ehkä parempi että ollaan vain ystäviä. Hyvää ystävyyttä ei saa pilata tällaisilla asioilla.

      Vaan takaisin topikkiin... Kun nainen käyttää istuvia liiejä, ei push-uppeja tai muutenkaan muokkaavia, hänen rintansa tulevat parhaiten esille. Silloin ne ovat luonnollisimmillaan ja se on kui keväinen kuulas auringonnousu. Sille ei löydy sanoja.

    • boobs123

      Mukava niitä on joidenkin kohdalla katsella, mutta kyllä siitä aika huoramaine saattaa tulla. Puolison en toivoisi pukeutuvan liian avonaisesti, jonkin verran saa olla avut esillä. Tosin eipä tuo puoliso edes itse halua pukeutua tissit näytillä -tyyliin.

      Toiset naiset pukeutuu ku huorat töihin, mutta kun hieman edes katso käy ohimenne rinnan kohdilla, niin heti vedetään pussillinen herneitä nenään. Tällaista ei voi ymmärtää.

      Hyvät tissit on paras osa naisen muotoja.

    • Näin mietin

      Kyllähän se seksikkäältä näyttää ja saa miehen miettimään ties mitä. Samalla se kuitenkin antaa naisesta tyrkyn ja tyylitajuttoman kuvan.

      Yhden illan juttun ok, mutta ei tuollaista naista parisuhteeseen varmaan haluaisi.

    • ahpanettaa

      ahahahahhaha kyrpä pilluun vaan pojat ei mittään rintoja mietitä ku sitä pillua vaan ah ;) no on no ihan vitun isot tissitki ihan vitun nice ;)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • SALAA1231

      Todellakin ihan hyvä asia ja jos ne viellä on isot luomut jotka keinahtelee puolelltatoiselle¨kävllessä.TODELLA KIIHOITTAVAA.

    • kaunis totuus

      Nyt tuli taas esille GOLGATAN veriteko!!! Kansat lankeaa pimeyden syleilyyn, kääntykää kun vielä voitte! Älkää antako naiseksi pukeutuneen käärmeen harhauttaa ja vietellä juurikin noin kuten kuvattu tuossa aloituksessa! Valitettavasti, tuokin portto joutuu vielä tuomiopäivänä helvetin tuliin. Varoitettu on.

      • kaunis totuus

        Aamen, Halleluja!!! JEESUSS, anna pakana kansojen laota jalkoihisi, Herrah....


    • miesmualtajostain

      Nainen, entä jos saat sellaioen ihmisen huomion, jota et itse pystyisi päästämään lähellesi.

      Olen kuullut naisen kertomana tälläisen tilanteen, jossa nainen oli itse vähän provosoinut, niin kun miehet sitten oli katsoneet häntä toivotulla tapaa, niin osa katseista oli alkanut etomaan

      Itse olen joskus kokenut sen, kun nainen on tuonut "asioita" oikein tarjottimelle suoraan silmien eteen....

      • skyllajakharybdis

        Kyllä sellaistakin tapahtuu, mutta jos pelkää kaikkea, ei voi tehdä mitään kivaakaan.


    • miesmualtajostain

      Se on totta.

      Itse olen joskus miettinyt tilannetta, jossa nainen on tullut lähelle ja tyrkyttänyt katsottavaa suoraan silmien tasolle.

      Entä jos olisi hipaisut kädellä naisen vartaloa ajatuksella hyvästä tai sanonut jotain.... ei varmaa olis kunniankukko laulanut

      Nämä kait tapahtuu vain sellaisille joista nainen uskoo, ettei tarvi edetä

      • Rinnoille puhuja

        Tissit tyrkylle vaan! Haluaisin vaimonikin tekevän sitä.
        Ihania ovat ne naiset, jotka osaavat näyttää antavasta kaula-aukosta tyrkkyliiveillä upeat rintansa, kuin vahingossa, ja tarkkailevat miehen ilmeitä ja silmien liikkeitä ja sitten vielä sättivät miesgolleikoitaan, jotka puhuvat hänen rinnoilleen.

        Vain kaikein älykkäimmät naiset pystyvät tähän.

        Näille naisille työpaikka on leikkipaikka ja omien teorioitten koelaboratorio, jossa testataan ja harjotellaan kuinka manipulaatio toimii.


    • miesmualtajostain

      Kuule. Nainen tekee varmaan asioita eritapaa omalle kumppanilleen kuin jollekkin vastaantulijalle satunaisesti. Siinä myös vastaanottajankin oikeudet punnitaan

      • Rinnoille puhuja

        Joo homma on tiedossa, jos pyydän vaimoo esim. baarissa pistään vähän tissejä tyrkylle, niin 100 varmasti ei laita, tai laittamaan se korsettiyläosa ilman t-paitaa tai paitapuseroa, niin ei millään onnistu, ei, ei, ei.
        Auta-armias, kun vaimo lähti tyttöjen laivaristeilylle, ja satuin vahingossa näkemään 20 valokuvaa vaimon kännykästä, niin pelkkä korsettiyläosa oli vaan päällä ja seuraavana päivänä erittäin antava lähes läpinäkyvä paitapusero tyrkkyliiveissään, joilla tissit tissivakoineen melkein hyppäs kohti kännykkäkameran linssiä, kuka lie ollu kuvaajana, mutta tissit oli tulossa syliin.
        En voinut ottaa puheeks, kun tuli luvattomasti kurkistettua.
        Että näin meillä!


    • Miehet-tykkää-

      Naisen rinnat sopivan kutsuvasti esillä - Wau - pelastaa päivän.

      Miksi ihmeessä peitellä, jos on mitä näyttää ?
      Paljaspinta on aina muodissa, rohkeaa kaulanaukkoa ja tissien väli näkyviin, kesällä ohutta paitaa, nännit saa näkyä myös - ja jokainen MIES tykkää tästä.

      Vaimot, eikö se omakin mies innostu samasta ? - muistaa huomioida sinut ja rintasi, ettei vieraat miehet ala kiinnostaa - nimittäin isoille rinnoille riittää kysyntää.

      • Anonyymi

        Tykkään itsekkin yllyttää vaimoani näyttämään rintojaan.
        Bileissä rinnat tuleekin esille ja onpa jotkut päässeet imemäänkin vaimoni isoja rintoja.
        Ollaan käyty myös nakurannoilla kesäisin.
        Koronan tultua ja suljettja juttuja ollaan alettu olemaan kavereiden kanssa seksuaalisesti.
        Kaverit yöpyy meillä usein kun saamme vaimolta pillua kimpassa.


    • näytillä

      Mitä mieltä olette miehet siitä jos nainen pukeutuu niin että rinnat ovat hyvin näytillä?
      ± Tökeröä jos ei osaa. Mukava piristys päivään kauniisti tehtynä.
      Siis niin että on antelias kaula-aukko ja vaikka vielä push-up liivit niin että tissit ovat oikein töröllään esillä?
      ± Herättää ajatuksia itsetunnon tasosta. Yleensä nainen kiskoo liiveillä rinnat luonnottoman kauas toisistaan
      Onko se teidän mielestä huorahtavaa?
      ± Ei vähääkään
      Haluaisitteko että naisenne pukeutuu niin?
      ± Muuten kyllä, mutta en halua naiseni käyttävn rintaliivejä.

      • Anonyymi

        Kaverini emäntä pukeutui usein että rinnat näky liiankin hyvin,kun kumartui kahvipöydässä niin hyvin näky paidan sisään!
        Ei vaan häpeillyt koskaan rintojaan ja kokoakin oli ihan reilusti,ei kuitenkaan mitkään täytetyt vaan omat.
        Joskus näin hänet yöpaidassa eikä tietty liivejä ollenkaan sillon kyllä alkoi mieli tehdä!


    • Anonyymi

      Itselle kävi tilanne jossa olin kaikinpuolin kivan naisen kanssa tekemässä töitä. Naisella oli päällä hyvin antava t-paita ja jossain vaiheessa huomasin, että silmät oli t-paidan sisällä. Nainen antoi tilanteen jatkua ja varmaan kymmenen sekuntia kesti kun tajusin ottaa silmät pois. Jonkin ajan päästä juteltiin jotain muuta, niin nainen kuittasi tilanteen uuteen tilanteeseen sopivasti.

      Mutta o ei tämä ole ainoa tilanne. Eräs nainen jopa kysyi saisiko hän näyttää!

      • Anonyymi

        P.S. Ihan yleisesti. Jos kahden ihmisen välit on toimivat, niin miksi ei voi sopivan tilanteen tullen käyttää hetki tarkoitukseen!


    • Miksi kaikesta aina täytyy tehdä numeroa!?
      Jos kukakin tykkää näyttää tavista eroottisemmalta suokaa hänelle se oikeus että hieman rintojen paljasta pintaa näkyy.
      Elämä kaipaa näin korona aikana pieniä iloja ja tuskin tämä näky tissivaoista on kenenkään terveydelle vaaraksi!

      • Anonyymi

        Itseasiassa tavallinen nainen on kaikkein paras. Tuolla ylempänä minulle tuli pieni bugi kun kirjoitin mikä menee yli. Kirjoitin että 165cm 70kg ja E tai D. Siis jos on E tai D, niin se ei ole lainkaan hyvä. Itse ainakin miehenä tykkään pienemmistä. Ja oikeasti, ei sille itse voi mitään millainen on.

        Mutta tavallinen on paras


      • Anonyymi

        Postisi toimii?


      • Joo kyllä siitä kiihtyy saisipa kosketella tissejä että myös pillua se kävisi siinä samassa ja jos seisoo niin saisi vielä jatkaa


      • Anonyymi

        eikä tissien tarvi olla isot b-kuppi on kaunis kun se puetaan kauniiseen ihon myötäiseen asuun isot lollot eivät niinkään ne kannattaa peittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä tissien tarvi olla isot b-kuppi on kaunis kun se puetaan kauniiseen ihon myötäiseen asuun isot lollot eivät niinkään ne kannattaa peittää

        Siis tissin koko kokonaisuuden mukaan. Jos nainen on pieni ja isot lolloinen, niin ei hyvä! Iso kokoinen nainenkin on kiva jos lollot kohtuulliset. Jos oikein olen ymmärtänyt, niin terveyskin kärsii!


    • Anonyymi

      Olen saanut vuosien saatossa poikaystävältäni moniakin neljänneskuppi- ym. seksirintsikoita, joita käytän hänen seurassaan milloin missäkin. Esim. kesäterassilla usein t-paidassa ja diskossa jossain ohuessa puserossa. Hän ihan ilmeisesti nautii muitten miesten katseista. Ja jos joku innostuu vähän näpelöimään puserosta erottuvia nännejä niin siitä seuraa vain naureskelua ja kuittailua kavereille.

      Miia 26

      • Anonyymi

        Ei seksikkyyttä luoda millään seksikkäällä rintsikoilla tai pikkuhousuilla vaan monen asian summalla!

        m50 plus


    • Anonyymi

      Oliko se barokki aikaa kun naiset tieten tahtoen pukeutuivat erittäin avoimin kaula-aukoin. Se olisi ollut minun parasta aikaa.

    • Anonyymi

      En tykkää push up -liiveistä tai topatuista liiveistä. Liivitön tai rinnat luonnollisena pitävät liivit ovat parhaat vaihtoehdot.

      Haluaisin että oma vaimo pitäisi avokaulaisempia vaatteita. Hänellä on pienet hyvännäköiset rinnat. Nuorempana hän saattoi pitää avonaisempia vaatteita. En pistä muitten miesten katseita pahakseni. Päinvastoin.

    • Anonyymi

      H­­ei! Ku­­ts­­­um­­­me sinu­t kä­­ym­­­ään u­ude­ss­­­a cha­tis­­sa! Meitä on yl­­­i mil­­jo­­ona! 👉 http://3933444.com/H/9cBQ 👈

    • Anonyymi

      Mukava katsella jos nainen tekee niin..
      Meillä vaomo tietämättään tai tahallaan.. puketuu aamulla ikkunaverho ylhäällä..
      jos joku kävelee ohi niin näkee paljasta pintaa.. ehkä tarkoituksella. ;)

    • Tissejä on kaunista katsottavaa olisi vielä jokin ihan ohut lyhyt hame päällä ilman pikkareita kyllä olisi ihanan kiihoittava katsottava kyllä alkaisi seisoo ja tekisi mieli päästä reiälle ja hyväilemään tissejä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oi rakastan esitellä rintoja, en siis kokonaan, mutta rintavakoa kylläkin. Ja rakastan sitä, kun miehet katsoo. Mutta johtaisipa se tekoihinkin.. Rintani ovat herkät ja kastun ihanasti niiden kautta.. Kumpa löytyisi ihana mies, joka osaisi ja haluaisi käsitellä mua

      • Tule käymään kyllä osan käsitellä tissejä että pillua tekisin sen myös mielelläni ota yhteyttä [email protected]


      • Anonyymi

        tyylisi on ihana mksi miehet saa uimarannalla esitellä nännejään mut ei naiset tasa-arvo olla pitää


    • Anonyymi

      ihonmyötäinen paita jossa rinnat ja nännit näkyvät läpi voiko seksikkäämpää näkyä olla jotku sentään uskaltaa vaimoa yllyttänyt pukeutumaan rohkeasti sillä onhan nainen ikään katsomatta kaunis ainakin miesten silmissä miksei naistenkin

      • Anonyymi

        Aikuisen naisen kookkaat rinnat läpikuultavassa paidassa saa kyllä housut pullottaa.


    • Anonyymi

      On tissejä ja on tissejä! On myös se persoona niiden tissien takana! Itse tunnen naisen joka on persoonana aivan huippu ja tissit myös kantajansa kaltaiset, mutta ei mitään saumaa ajatusta enemmälle!

    • Anonyymi

      liivit pois nännit näkyy ohuen t-paidan läpi ooh exäni kävi usein kanssani uimassa vain housut ja valkoinen t-paita yllä tarttui kyllä seksikkäästi ihoon nännit ja karvoitus näkyi läpi viltille ja hommiin

    • Anonyymi

      Ei tarvitse olla kuin oikea hetki ja tavallinen t-paita niin homma on valmis! Se kumpi on syyllinen siihen että miehen silmät menee väärään paikkaan ei tarvitse selittelyjä. Syy on miehen vaikka nainen itse antaa pallon ja tulee liian lähelle!

      Nimimerkki kokemusta on M kirjoittaa!

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      343
      3574
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      231
      2181
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1712
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1607
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1444
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1315
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1155
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    9. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1139
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      986
    Aihe