Mä tykkään hieroa klitaani mutta en sormittaa oonko normaali? Ikää siis 14v ja tyttö oon.
Runkkaako kaikki tytöt?
14
4031
Vastaukset
- sormeton1
Ei vain sinä olet Poikkeava!
- fallen3
on normaalia ja se on hyvä tutustuu omaan kehoon
- juujuuh
Itsetyydytys on täysin normaalia :)
Minäkin mielummin hieron klittaa, mutta sormetan myös joskus se vaan ei ole niin kivaa. - Onneks
Alottaja, sama juttu. Pelkäsin olevani ainoa
- Jelgo
Pelkäsit??? Mitä hiton pelättävää siinä on? :D:D
- En oo ainut <3
Sama juttu ku alottajal... Sormitus ei tunnu missää....
- likka11
Sormittakaa sormittakaa ja haistelkaa sormianne!
- Henriikka Hopo
--- Mä tykkään hieroa klitaani mutta en sormittaa oonko normaali? Ikää siis 14v ja tyttö oon. ---
Olet ihan normaali. Jos tykkäisit sormettaa, olisit myös ihan normaali. - oonouto
oon liian tiukka ja se on tosi epämiellyttävää :D siis sormittaa
- minävaiin
Mua ällöttää itsetyydyttäminen! Onko ketään muita? Mutta seksistä tykkään paljon :)
- GIRLnollanolla_
Mä en itsetyydytä... En saa siitä vaan mitään nautintoo. Ei ol mun juttu
- Kjkdf
GIRLnollanolla_ kirjoitti:
Mä en itsetyydytä... En saa siitä vaan mitään nautintoo. Ei ol mun juttu
Itsetyydytys on iha parasta:) oon 11 ja mul ei oo viel poikkist, mut haluisin et ois. Siks mä runkkaan nytki
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334919
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253336Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132664- 472278
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611781Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471719- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281510
- 951221