Mä tykkään hieroa klitaani mutta en sormittaa oonko normaali? Ikää siis 14v ja tyttö oon.
Runkkaako kaikki tytöt?
14
4524
Vastaukset
- sormeton1
Ei vain sinä olet Poikkeava!
- fallen3
on normaalia ja se on hyvä tutustuu omaan kehoon
- juujuuh
Itsetyydytys on täysin normaalia :)
Minäkin mielummin hieron klittaa, mutta sormetan myös joskus se vaan ei ole niin kivaa. - Onneks
Alottaja, sama juttu. Pelkäsin olevani ainoa
- Jelgo
Pelkäsit??? Mitä hiton pelättävää siinä on? :D:D
- En oo ainut <3
Sama juttu ku alottajal... Sormitus ei tunnu missää....
- likka11
Sormittakaa sormittakaa ja haistelkaa sormianne!
- Henriikka Hopo
--- Mä tykkään hieroa klitaani mutta en sormittaa oonko normaali? Ikää siis 14v ja tyttö oon. ---
Olet ihan normaali. Jos tykkäisit sormettaa, olisit myös ihan normaali. - oonouto
oon liian tiukka ja se on tosi epämiellyttävää :D siis sormittaa
- minävaiin
Mua ällöttää itsetyydyttäminen! Onko ketään muita? Mutta seksistä tykkään paljon :)
- GIRLnollanolla_
Mä en itsetyydytä... En saa siitä vaan mitään nautintoo. Ei ol mun juttu
- Kjkdf
GIRLnollanolla_ kirjoitti:
Mä en itsetyydytä... En saa siitä vaan mitään nautintoo. Ei ol mun juttu
Itsetyydytys on iha parasta:) oon 11 ja mul ei oo viel poikkist, mut haluisin et ois. Siks mä runkkaan nytki
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697