Venäläiset

Huh Huh

Phuket niitä täynnä nykyään.
Nyt kiintiö heitä täynnä-Ei huomenta osanneet sanoa, ei hymyn hymyä hymyjen maassa.Töykeitä niin aamiasella, kuin uima-altaalla. eivät töniessään anteeksi pyydelleet...Täytyy valita seuraavan kerran lomakohde, jossa heitä vähemmän, onneksi maailma on suuri-

8

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • farangkhiinok

      Ootko ajatellu että sulla itelläs on asennevamma. En minäkään sua tervehdi koska en tunne. Ja ne hymyt tulee Thaimaalaisilta. Siks toiseksee pakkoko sinne pakettimatkoille on lähtee? Mene vähän sivummalle kun sinne matkaoppaan kohteeseen,niin takuulla saat semmosia hymyjä että ei koskaan unohdu.

    • takas rajan taakse

      Ovat kyllä niin kusipäistä porukkaa ettei mitään rajaa.
      Aamiaisella kun jätät täyden tarjottimen pöytään ,käyt hakemassa vaikka
      kahvia niin pöytä on ryssiä täynnä. Etuilevat ja tönivät vielä, taitaa olla niillä neuvostoliiton aika vielä verissä. Samoten uima-altaalla tönimistä en ymmärrä,
      vaikka tilaa on kuinka paljon. Taitavat toiset olla vaan niin kännissä.

      • Raha ratkaisee

        Valitettavan totta. Pattayalla on joihinkin hotelleihin pitänyt kokonaan evätä
        pääsy näiltä venäjän uusrikkailta , törkeä käytös karkoittaa muut matkailijat.
        Phuket on heidän ykkössuosikkinsa ja Pattaya tulee hyvänä kakkosena.


      • vinkki

        Kun valitsee hotelliin tähtiä tarpeeksi, ei veli venäläisistä ole haittaa, eikä kahviakaan tarvitse itse hakea.

        Venäläiset vasta opettelevat matkustamista. Silloin he etsivät hotellia joka paperilla näyttää hyvältä. eli valitsevat esim halvemman kahdesta kolmentähdenhotellista, eivätkä vertaa vastinetta rahalle niinkään. Tai sitten joku 100m ero ranta/keskustaetäisyydessä voi olla ratkaiseva tekijä. Aivan kuten suomalaiset keihäsmatkojenaikaan kanarialla.

        On aika helppo arvata missä hotelleissa naapuri toverit viihtyvät. parisataa lisää matkaan hintaan, niin ei ole ongelmia heistä, ja todennäköisesti itsekin saa vastinetta enempi rahoilleen.


    • ulukolaisia ulkomail

      Ainakin pohjoismaisen matkailijatutkimuksen mukaan kartettavin kansallisuus olivat suomalaiset.

    • Ollutnäkemässä

      Ryssät o ryssiä, olkoon sitten kotomaassaan tai ulkomailla... Samanlaisia töykeitä ja ylimielisiä pa...a koko kansa... Enkut ja ranskikset tulee hyvin perässä... Mut se ero ryssissä on noihin muihin verrattuna, et niil tuntuu olevan sitä rahaa (mistäköhän sitäkin on tehty? Palkkatöilläkö )...

    • Olen Patongilla ollu joulukuusta asti ja ainakaan mulle ei venäläiset oo näyttäytyny hävyttömästi saatika räyhänneet. Yks tos pari viikkoa sit kysy tietä Surinille vai oliko Kamalalle ja annoin tarkat ohjeet ja tää välttämättä halus kiitokseks ostaa mulle bissen familysta vaik olin ettei tarvii. Ne on tietyt yksilöt jotka on vmäisiä (niinku Putin Ukrainan suhteen) mut suurin osa ei oo.

    • Vähemmän tungosta

      Ei ole meiltä pois, jos jätät koko maan väliin .... päinvastoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      184
      3052
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      161
      2171
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      66
      1976
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1429
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      81
      1378
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1294
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      94
      1214
    8. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1100
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1093
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      22
      973
    Aihe