välilllä molemmista, kaiuttimissani on 2 basso/keskielementtiä. voiko esim radiosta tulevan ohjelma stereo olla niin että kuuluisi vain toisesta? kun välillä on ihan selvästi että ei kuulu ja taas välillä kuuluu ok molemmista
tuntuu että välillä bassot kuuluu vai toisesta kajarista
6
152
Vastaukset
- Huoltoon vaan
Ei. Kamat rikki.
- epämääräisestä suunn
Onko kajareiden napaisuus oikein, eli kytketty samalla tavalla molemmat?
- just nyt yle yks
panin kuulokkeet phonoon niin toisen naisen ääni kuuluu oieesta lpästä ja toisen oikeesta!. jospa äänitys on tehty kahdella mikillä tässäkin?
miten yleensäkään yhdellä mikillä saadaan stereo? jaetaan se vain kahteen mikkiin- en tiä mikä mättää
ps esim musiikki tuntuu tulevan molemmista.
- kui mee
"voiko esim radiosta tulevan ohjelma stereo olla niin että kuuluisi vain toisesta?"
Ei voi kuulua saman passiivikaiuttimen vain toisesta saman äänialueen elementistä.
Kyllä se voi olla, mutta mononapin painamisen jälkeen pitäisi kuulua molemmista samalla tavalla - aloittaja..
HEi herätkää!!
vahvarissako vikaa? liitokset ok
toinen heppu puhuu toisessa kajarissa ja sitten toisen ääni kuuluu toisesta. tätä esiin välillä . ei aina. tai ainakin voimakkaampana siitä toisesta. kyseessä 2 lattiakaiutinta
stereokuuntelussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984