iPhone 5S ja siellä olevat nauhoitukset, eli sanelut. Miten saan ne tietokoneelle? Sähköpostilla koitin lähettää, mitään ei tule, ja iTunes ei löydä luurista saneluita, TAI sitten en vain osaa etsiä. Kuka olis fiksumpi ku minä?
iPhonen sanelut tietokoneelle
4
785
Vastaukset
- kuulokoje
katso millä ohjelmalla se sun phones on ne nauhoitteet tehnyt.
Sillä pitää olla sama loppu osa jutut. pdf tai
jotain saman ohjelman toinen ohjelma joka tukee tuota loppu osaa.
tuo on siis esim. nauhoitteet ei lopu koskaan pdf merkityksellä .
Näin ainakin minä olen saanut tiedostot muuttamalla ja tallentamalla ne eri muotoon. älä hävitä alkuperäistä äänitettä kun tallennat uudella ohjelma versiolla sen.
Niin ja kai sinä lähetät ne sp sitten liite tiedostona ? - ITunesista löytyy
Avaa iTunes, hae oikeassa yläkulmassa olevalla hakuruudulla "hae kirjastosta" hakusanalla sanelut, siellä ne ainakin itselläni löytyy. Olen kayttänyt tätä vakiona olevaa iPhonen sanelinta, kaikki kopioituu iTunesiin, kun vaan muistat synkata tiedot iTtunesiin silloin tällöin. iCloudin synkit määrittelet itse, mitä sinne synkkaat. Itse synkkaan silloin tällöin Macilleni iPhoneni.
- wdefghjk
Juu, siis iPhonen omalla nauhoittajalla olen nauhoittanut. Jostakin syystä iTunes ei niitä puhelimesta löydä, enkä niitä saanu koneelle. Löysin kuitenkin iExplorer -softan jolla siirtäminen kävi vaivatta. HIeno ohjelma, suosittelen jos muilla sama ongelma.
- iTunesista löytyy
Macilla mallikkaasti..... Ei erillisiä ohjelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891