4 smile auta

Surullinen mies

Terve!
Olen sekaisin enkä tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Olen seurustellut 8kk upean naisen kanssa. En ole ennen kokenut näin voimakasta vetoa, enkä näin suurta läheisyyttä. Hän pyörii ajatuksissai päivin ja öin. Nyt kuitenkin hän haluaa erota. Olemme joutuneet elämään etäsuhteessa 6kk ja nyt hänellä on tullut seinä vastaan. Etäsuhde on tietenkin vaikeaa mutta kohta olisimme taas yhdessä kun minä pääsen täältä takaisin kotikaupunkiimme.

Minä en tiedä mitä tehdä. Voisitko 4 smile tehdä tulkinnan tilanteestani. Kiitos.

5

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4 Smile

Ilman muuta.., jos jaksat pikkusen odottaa.
      Menee vissiin tonne illan puolelle enemmän

• Surullinen mies

Kiitos paljon, kyllä mä jaksan odottaa.

• 4 Smile

Täällä on ollut vaalea aikuinen mies (sinäkö?) , jolla jo pitkään on ollut lämpöisiä tunteita jossakin pikkusen haastavassakin asiassa.., lemmenasioissa. Jokin ehdotus, joka sinulle on esitetty - on aiheuttanu kiukkusia ajatuksia.

Nyt
      Täällä on aikuinen ristiverinen mies ja joku juttu, joka on saanut sinusta nyt aika vahvan yliotteen. Kuun valossa elävät unet ja intuitiot, älä kuitenkaan liiaksi vaivu murehtimaan eroa/jostakin eroon pääsemistä, sillä kyllä täällä näyttäis sopusointuakin lopulta olevan. Rakkaus voittaa lopulta.

Tuut saamaan viestin vaalealta naiselta ja sen tiimoilta joudut pikkusen miettimään asioita uusiks. Sua ahistaa tuo välimatka, mutta jotakin tasapainottavaakin on tulossa ja se saattaa vallan sinut yllättää.
      Uudet mahdollisuudet7uudet kujeet ja mitä päättäväisemmin asioihin paneudut, sen paremmin onnistut. Voimia se kysyy kyllä ja paljon sitä pohditkin. Jonkun ajan pääst kuitenkin, satuloit sen voitonratsusi ja saat hengähtää aiemmista ponnisteluistasi.
      Minkäs teet, iso muutoskin on tulossa, mutta se muutos on silkkaa onnistumista. Aika kulkee kulkuaan ja valintojakin pitää tehdä, kun hukut viesteihin.
      Nyt pitää takoa, kun se rauta on kuumaa ja kunhan oot osannu päättää mitä teet, alkaa myös valoisammat ajat elämässäsi. Jotakin pientä tyytymättömyyttä on harvemmin tavatun ystäväs suhteen ja niissä tulevaisuuden suunnitelmissa ja edelleen.., ne jäytää ajatuksiasi kyllä.
      Tosiasioitten hyväksymistä jonkun hyvän ystäväs suhteen ja kotisikin kääntyy oikeinpäin kun jotakin tulee täysin odottamatta. Kaikki syy iloon ja juhlaan - mitä tulee romantiikkaan liittyvissä asioissa, niitten onnistumisen avaimet on yksin sinulla.
      Stressiä.., toiveikkuutta. Nyt on hyvä luoda vain sitä omaa tulevaisuuttaan, vaikka kuinka sun selkäs takana puuhailtaisiinkiin ties mitä. Täällä on myös kilpailuakin ja sen aiheuttajana on pikkusen 'työläs' nainen
      Onnea kukkuramitoin ja joitakin rahasopimusasioita. Hilpeyttä niitten onnistumisen takia. Jotakin paljastuu ja nyt ne töppöset maan kamaralle. Sun on aika vaikea uskoa sitä todeksikaan - saatikka hyväksyä.
      Kaikki vanhat totutut tavat menee uusiks, kun maailmalta kiirii täysin puskista tulevaa infoa ja tässä on jotain aineellisiin asioihin liittyvää. Sä meet vakain aikein eteenpäin, vaikka kovin vaikeana asian koetkin, kuitenkin luotat asioitten siltikin onnistuvan.
      Täällä on 2 naista. vaalea ja ristiverinen ja kovin on haasteelliset kuviot kun jokin uutinen tulee. Muutosten tuulet alkavat puhaltaa ja haalit suotta hartioilles liikaa taakkaa. Täs on vaalea aikuinen mies ja perhe asiat

Sori kun tää on sekava, mut en oikein saanu ajatuksesta kiinni.
      Jos tää ei me sinnepäinkään, ni anna anteeks. Mullon ollu itelläniki vähän vaikeeta nyt, joten kortteihin saattaa tahtomattanikin tulla omia mielialojani kuvastavia asioita.

Lippu korkealle vaan! Kaikella on tarkoituksensa, niin vanhanaikaselle kun se kuulostaakin.

Mistähän sitä ite löytäis sellasen karvakouran, joka jaksais loputtomasti ymmärtää mun alati vaihtuvia mielialojani ;)

• Surullinen mies

Minä kiitän ja kumarran. Kyllä tästä sai mietittävää. Älä huoli sekavuudesta, mä olen aika erikoinen mies. :) kun en elä yksinkertaista elämää, ei paljon voi odottaa yksinkertaista tulkintaakaan :)

• 4 Smile
        Surullinen mies kirjoitti:

Minä kiitän ja kumarran. Kyllä tästä sai mietittävää. Älä huoli sekavuudesta, mä olen aika erikoinen mies. :) kun en elä yksinkertaista elämää, ei paljon voi odottaa yksinkertaista tulkintaakaan :)

;)
        Voimia sinne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3701
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3274
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2898
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2740
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1768
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1729
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1569
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1527
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1509
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1494
    Aihe