onko mistään mahdollista saada asbesti-imuria vuokralle? onko kokemuksia?
halutaan tehdä kylppärinpurku varmuuden vuoksi asbestipurkuna itse. ostetaan kunnon suojaimet ja haalarit ja asbesti-imuria olen etsinyt mutta en meinaa löytää..
tähän ketjuun en nyt tarvitse varoituksia asbestista, olemme tutkineet asiaa huolella ja tiedän jo valmiiksi.
tavoite olisi purkaa mahdollisimman pölyttömästi kastelemalla.
asbesti-imuri vuokraus Tamper
6
1580
Vastaukset
- A.P.Urkaja
Vuokraaminen voi olla mahdotonta asbestipurkutöiden luvanvaraisuuden vuoksi.
Tuskin yksikään asbestipurkufirma vuokraa omia työkalujaan ja vuokraamoilla niitä ei tietenkään ole.
Ainut vaihtoehto on varmasti ostaa oma. - $$$$$$
Onko teillä tietoa että siellä on asbestia ?
- Huolellisetkotire..
Ei ole mitään tietoa. Rakennusvuosi 74 niin todennäköisyys on suuri.
- Huolellisetkotire..
Ei ole mitään tietoa. Rakennusvuosi 74 niin todennäköisyys on suuri.
- as.besti
Minne ajattelit toimittaa purkujätteen?
Itse en oikein tiedä menettelytavoista, mutta käsittääkseni asbestipurku on luvanvaraista, joten asbestijätettä ei voi toimittaa minnekkään kukaan muu kuin lluvan omaava.
Pienimuotoisia asbestitöitä kuten reijän poraaminen asbestirakenteeseen voi tehdä ja imurin pystyy vuokraamaan asbestitöitä tekevästä liikkeestä. Samaan paikkaan sitten jäte menee imurin sisällä palautuksen yhteydessä.- jokkeA
Tuolla Suomenlahden pohjalla se ei ainakaan pölyä ja aiheuta enää kenellekään vaaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669