Moi, olen 15 tyttö joka on aloittanu juuri jalkapallon (6kk) haluan edistyä myös treenien ulkopuolella että pärjään peleissä paremmin jne. Vinkkejä mitä voisin tehä?
Haluan edistyä
3
127
Vastaukset
- Tästä alku
Pallonhallinta. Yksinäänkin onnistuu koska vain. Pomputuksia niin kauan että sata menee rikki kuin itsestään.
- EPMTHV
Ei pahalla, mut 15 vuotiaan aloittanu tai vast puol vuotta sen ikäsen pelannu ei voi enää pärjätä ku höntsäfutiksessa. Mitä vanhempana on aloittanu sitä vaikeempi on enää oppii mitää uusii asioit ja nuorempana motivaatio omaa harjotteluun korkeemmalla ku ei oo koului hoidettavana siin sivussa. Ite oon pelannu kuus vuotta ja oon itekki 15 ja tiiän et täs vaihees pärjäämisee tarvii tosi paljon töit ku nuoremmat tulee ja vetää muute ohi. Ja se ei onnistu vast alottaneella, pitää olla vähintää vuoden pohjat. Meijän joukkuees kaikki pelannu yli kaks vuotta ja ollaa silti tosi kovil et pärjättäis.
- Futaaja01
Joo on voisko sanoo et täysin mahotonta enää mihinkään ykköseen/liigaan päästä pelaamaan, koska esim jos alotat vaikka 7 vuotiaana sä opit kaikki perusjutut yms. Ja koordinaatio ja nopeus ja pallokosketus kehittyy niinku 7-13 vuotiaana kaikista eniten. Mut ehkä kakkoseen jos treenaa paljon, ja oikeita asioita. Mut kannattaa kattoo youtubesta et laittaa et coerver coahing nii sieltä löytyy ihan hyviä harjoitteita niinku eka helpompia ja sitte edistyneemmille kans
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863287Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921879Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871723- 1441571
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621433
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941355Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671351Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001304- 861247