Smile 4 autatko hädässäni?

Odotan mitä näet?

Autatko koska rahani loppuu!! Olen ollut töissä pitkään ja nyt minä jäin ilman työtä. Mitä minua (tarotit) neuvoo tässä asiassa tekemään? Milloin asia ratkeaa?
1. Näkyykö joku uusi ovi joka aukeaa joka on minun itse löydettävä?
2. Ottaako minuun joku tuntemani esimies/työkaveri yhteyttä? Tietäisin suunnan mistä löytyy se APU?? Meneekö siis viikkoja vai kesän yli ennenkuin asiani ratkeaa? Ristiverinen olen. Kiitos avustasi.

14

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4 Smile

Kokeilen sul erilaista pöytää

Sydämellä: Jokin vanha - totuttu, on mennyt uusiksi
      Sylissä; Levottomuutta

Jalkoihin poljettu: Jokin yllättävä tieto, jossa nyt on pidettävä pää kylmänä. Tähän on liittynyt isot summat rahaa

Taakse jätetty:Hirveetä taakkaa oot raahannu perässäs, jutussa jossa siitäkin huolimatta et oot kaikkes yrittänyt - oikeudenmukaista se ei mielestäsi ole ollut

Pään päällä, eli tää saattaa kyteä jo ajatuksissas: Sulta kysyy hirveästi voimavaroja joku ero jostakin ja ne todellakin jäytää ajatuksiasi

Edestäsi löydät Täällä on joku vaalea nainen, jolla ei ihan puhtaat jauhot pussissa ole. Tän paljastumiseen menee hetki..

Toivot:Ehdotusta johonkin vaikeaan tilanteeseen, jossa kilpailukin on aika kovaa

Saat:Täällä on joku riita jostakin jossa lopulta löydät tasapainon ja oot siitä todella onnellinen

Tulee tietämättäsi: Illan hiljaisina hetkinä pohdit, miten säilytät sopusoinnun asioissasi, mutta täällä on joku juttu kun saa sut kovin onnelliseksi

Et pääse yli etkä ympäri: Vaalea nainen, etkä mahda sil mitään, että voit olla ylpeä siitä mitä jo olet saavuttanut. Mitä ikinä tuo sit tarkottaakin?

Mutta kun pöydän kääntää se, että sinulla on kaikki syy iloon ja juhlaan - ni oisko niin onnellisesti et jotain puuhaa vielä löydät ;)

• Odotan mitä näet?

Oi kiitos? Saatko vastaukset kysymyksiini se auttaisi paljon?

• Odotan mitä näet?
        Odotan mitä näet? kirjoitti:

Oi kiitos? Saatko vastaukset kysymyksiini se auttaisi paljon?

Mielestäni täällä/tässä on jotakin asiaan liittyvää?
        Edestäsi löydät Täällä on joku vaalea nainen, jolla ei ihan puhtaat jauhot pussissa ole. Tän paljastumiseen menee hetki..
        Sekä tämä. En ole ihan sata varma.
        Et pääse yli etkä ympäri: Vaalea nainen, etkä mahda sil mitään, että voit olla ylpeä siitä mitä jo olet saavuttanut. Mitä ikinä tuo sit tarkottaakin?

• 4 Smile

Ylpeä saat olla siitä mitä olet jo saavuttanut.., kun en tiedä, oletko vaalea vai kuin, ni tuon vaalean naisen kortti on minullekin hiukan mysteeri.
        Ellet ole vaalea, ni suattaapi olla että tuonnempana joku vaalea nainen tulee huomaamaan kyllä ansiosi ja kun pöydän kääntää, kaikki syy iloon ja juhlaan - ni eikö uuden työpaikan löytyminen vois olla aihe iloon?

Sydämestäni toivon, että se tarkoittaa sitä, että meriittisi ovat siks painavat, että et huomiotta jää ;)

• 4 Smile

Ja tuo vaalea nainen, jolla ei ihan puhtaat jauhot pussissaan ole, jollakin tavalla puuhailee selkäsi takana.
        En sitten osaa sanoa juontaako se suoraan tuohon, ettet pääse yli etkä ympäri juttuun, eli vaikka puuhailiskin ties mitä, sen mitä olet tehnyt jo aiemmin - kantaa kyllä hedelmää, ennemmin tai myöhemmin. Mut tuokin tulee paljastumaan ton vaalean naisen tiimoilta sulle - jonkun ajan pääst

• Odotan mitä näet?
        4 Smile kirjoitti:

Ja tuo vaalea nainen, jolla ei ihan puhtaat jauhot pussissaan ole, jollakin tavalla puuhailee selkäsi takana.
        En sitten osaa sanoa juontaako se suoraan tuohon, ettet pääse yli etkä ympäri juttuun, eli vaikka puuhailiskin ties mitä, sen mitä olet tehnyt jo aiemmin - kantaa kyllä hedelmää, ennemmin tai myöhemmin. Mut tuokin tulee paljastumaan ton vaalean naisen tiimoilta sulle - jonkun ajan pääst

Olen ristiverinen:) Paljastus tulee vaalean naisen tiimoilta! Olenko tekemättä asian eteen mitään vai keskustelenko erään naisen kanssa asiasta? Selviäisikö tuon naisen puuhastelu samalla jolla ei ole puhtaat jauhot pussissa? Keväällä vai kesällä työpaikkakin löytyy? Kiitos ja jaksamista sinullekkin

• 4 Smile

Olen ristiverinen:) Paljastus tulee vaalean naisen tiimoilta! Olenko tekemättä asian eteen mitään vai keskustelenko erään naisen kanssa asiasta? Selviäisikö tuon naisen puuhastelu samalla jolla ei ole puhtaat jauhot pussissa? Keväällä vai kesällä työpaikkakin löytyy? Kiitos ja jaksamista sinullekkin

okei, no sit se on se vaalea nainen, joka touhuaa ties mitä ja jotakin asioitten tiimoilta ilmenee. Sanoisin, että anna ajan kulua - mutta oo myöskin valmis.
        Kaikki selviää sulle kyllä ja vaikka selkäs takana puuhailtaisiinkin ties mitä, kulje sinä vain omaa polkuasi. Nyt kun tästä tiedät ja meinaat et ois parempi selvittää - on suuri houkutus tarttua asioihin. ..

• Odotan mitä näet?
        4 Smile kirjoitti:

okei, no sit se on se vaalea nainen, joka touhuaa ties mitä ja jotakin asioitten tiimoilta ilmenee. Sanoisin, että anna ajan kulua - mutta oo myöskin valmis.
        Kaikki selviää sulle kyllä ja vaikka selkäs takana puuhailtaisiinkin ties mitä, kulje sinä vain omaa polkuasi. Nyt kun tästä tiedät ja meinaat et ois parempi selvittää - on suuri houkutus tarttua asioihin. ..

Kiitos

• 4 Smile

Kiitos

Kato mä nyt vaan pelkään et ihmiset alkaa liiaksi elämään näitten mukaan ja siks yritän olla varovainen.
        Juttele vaan sen naisen kanssa, ehkä hän osaa neuvoa sua paremmin kun tuntee sut.
        Ihanaa et sulla on tollanen ystävä :)

Toisaalta kun asiat puhuu suoraan halki, ei jää mitään hampaan koloon - siinä vaan saattaa olla vaarana se, että se toinen voi tuntea olonsa nurkkaan ahdetuks.
        Palailen koht puolin, kun hoitelen muutaman jutun

• Odotan mitä näet?
        4 Smile kirjoitti:

Kato mä nyt vaan pelkään et ihmiset alkaa liiaksi elämään näitten mukaan ja siks yritän olla varovainen.
        Juttele vaan sen naisen kanssa, ehkä hän osaa neuvoa sua paremmin kun tuntee sut.
        Ihanaa et sulla on tollanen ystävä :)

Toisaalta kun asiat puhuu suoraan halki, ei jää mitään hampaan koloon - siinä vaan saattaa olla vaarana se, että se toinen voi tuntea olonsa nurkkaan ahdetuks.
        Palailen koht puolin, kun hoitelen muutaman jutun

Kerrot sen mitä tarotit sanoo siis neuvoo

• 4 Smile

Kerrot sen mitä tarotit sanoo siis neuvoo

Se sua vissiin kaikkein eniten ahistaakin - olla hiljaa siitä asiasta.
        mä en tiijä, saanko irti enempää

Täällä tulevassa ihan lähiaikoina, on ristiverinen mies ja jotakin, mikä tulee täysin puskista. Joko tää liittyy työasiaan, tai sitten asiaan joka vaatii paljon työtä, enivei tässä kombinaatiossa on myös tuo vaalea nainen ja joku erittäinkin vaikea asia. Itekses pohdit ja ihan hyvä nyt olis ottaakin se järjen lamppu käteen, sillä muutosten tuulet puhaltelevat jo.
        Hirvee stressi sulla on tästä vaaleasta naisesta ja tään naisen tekemiset/tekemättä jättämiset, varastaa asioistasi tosi ison siivun. Voi olla, että tähän liittyy myös virkamies. Oli miten vaan mutta tämän ajanjakson sykli, kulkee kohti loppuaan, mitä tulee tohon naiseen ja kilpailutilanteeseen siinä. Täällä tulee taas se, että jotakin paljastuu ja se tieto kantautuu maailmalta korviisi kyllä.
        Tää on asia, joka on kiukuttanu sua ja täällä sanotaan, että se pitää nyt osata ratkaista. Jokin viesti tulee, joka tuo sinulle onnen tunnetta ja taidat pikkusen yllättyä siitä itsekin.

Minen ossaa paremmin sanoo, koska kaikki tää on vasta tulossa. Se, teetkö jotakin asioitten eteen - on oma ratkaisusi. Olen pahoillani kun parempaan en pysty

• Odotan mitä näet?
        4 Smile kirjoitti:

Se sua vissiin kaikkein eniten ahistaakin - olla hiljaa siitä asiasta.
        mä en tiijä, saanko irti enempää

Täällä tulevassa ihan lähiaikoina, on ristiverinen mies ja jotakin, mikä tulee täysin puskista. Joko tää liittyy työasiaan, tai sitten asiaan joka vaatii paljon työtä, enivei tässä kombinaatiossa on myös tuo vaalea nainen ja joku erittäinkin vaikea asia. Itekses pohdit ja ihan hyvä nyt olis ottaakin se järjen lamppu käteen, sillä muutosten tuulet puhaltelevat jo.
        Hirvee stressi sulla on tästä vaaleasta naisesta ja tään naisen tekemiset/tekemättä jättämiset, varastaa asioistasi tosi ison siivun. Voi olla, että tähän liittyy myös virkamies. Oli miten vaan mutta tämän ajanjakson sykli, kulkee kohti loppuaan, mitä tulee tohon naiseen ja kilpailutilanteeseen siinä. Täällä tulee taas se, että jotakin paljastuu ja se tieto kantautuu maailmalta korviisi kyllä.
        Tää on asia, joka on kiukuttanu sua ja täällä sanotaan, että se pitää nyt osata ratkaista. Jokin viesti tulee, joka tuo sinulle onnen tunnetta ja taidat pikkusen yllättyä siitä itsekin.

Minen ossaa paremmin sanoo, koska kaikki tää on vasta tulossa. Se, teetkö jotakin asioitten eteen - on oma ratkaisusi. Olen pahoillani kun parempaan en pysty

Kiitos paljon tästä!. Jos hiuksia halotaan;D Minun mielestäni jos tarotkysymys on kohdistettu juuri tuohon asiaan niin vastaus tulee silloin siihen mitä kysyy?
        ....Joko tää liittyy työasiaan, tai sitten asiaan joka vaatii paljon työtä......
        Silloin nuo arvailut jää pois:):) hymyilee

• maaliskuu20141

Hei, smile,,mitä minulle näkyy elämässä? elämäni on mennyt laidasta laitaan,ja enemmän on ollut huonoa tuuriako? löydänkö rakkauden vielä elämään
      ? mikä tää viimeksi ollu mies haluaa elämään ja millä mielin mua ajattelee,,,haluaako pitää etäisyyttä? välillämme? Mitä entinen kihlattu miettii musta? toivottavasti näkyy hyvääkin olevan tulossa elämääni,,,,

• 20141

Odotan, mitä näet minulle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      154
      4116
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      401
      3164
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2088
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1755
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1158
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      995
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      911
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      886
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe