oon lievästi ylipainonen.ja haluun laihtuu. oon 13.v. ja oon 154 pitkä ja painan 56 kg. miten laihtuisin nopeesti, salille en mee yms. ja kertokaa kuinka pitkii lenkkejä pitäis tehä ja monta kertaa viikossa? mitä pitää syödä? ja monta kertaa päivässä? jne.
jos en saa neuvoja yms niin lopetan syömisen. paitsi jtn 1 omena päiväs. joo.
nyt kertokaa miten laihtua???!!
6
57
Vastaukset
- ...
Et sä pysty olemaan syömättä kunnon ruokaa..
- kaksyks
Mun mielestä toi on ihan normaalipaino, mut jos haluut kunnon paremmaks niin älä pelästy vaikka paino ei laskis, lihasta tulee.
Älä missään nimessä lopeta syömistä, tietenki herkut voi halutessaan jättää pois.
Eti joku itteäs miellyttävä laji, oli se sitten lenkkeily, tanssi tai uinti. - tyttö00
kaksyks kirjoitti:
Mun mielestä toi on ihan normaalipaino, mut jos haluut kunnon paremmaks niin älä pelästy vaikka paino ei laskis, lihasta tulee.
Älä missään nimessä lopeta syömistä, tietenki herkut voi halutessaan jättää pois.
Eti joku itteäs miellyttävä laji, oli se sitten lenkkeily, tanssi tai uinti.Mä laihtunut sillä et käyny vaan lenkillä ja pyöräilly (:
- ...
Juoksu on hyvä kunnon kohottaja ja hoikistumiskeino. En ole koskaan nähnyt tukevaa juoksijaa. Itse olen sua 16 cm pidempi ja painan 2 kg enemmän, mut olen kyllä ihan hyvässä juoksukunnossa. Jos 13 vuotias likka ei jaksa juosta yhtä menoa esim. 2-3 km, niin silloin tietää olevansa aika heikossa hapessa - kohta toinen jalka haudassa.
- anoo
Helpoin tapa laihduttaa on syödä vähemmän kuin kuluttaa.
- Henriikka Hopo
Vähennä makeiden syömistä (ja juomista, mehuissakin on usein pirusti sokeria) ja liiku. Pyöräile, juokse, ui. Hiljaa hyvä tulee, ei kannata yrittää mitään dramaattista kun ei painoa tuon enempää kuitenkaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708