Mahtaako löytyä vanhemmalle miehelle ulkoiluseuraa lenkille Kanta-hämeessä. Olisi mukavaa lenkkeillä kaksin säännöllisesti aina kun sopii. Liikakilojen pudotus mieleistä saada itsensä kesäkuntoon ja sopimaan kapeistakin ovista. Olet kenties toivotusti nainen ikä ei este, este on vain hitaus sillä kuljen yleensä reippaasti.
Roskapostittomat vastaukset, joten en toivo ryssien yhteydenottoja, mutta suomen aasialaiset kelpaa. Perseestä nämä sivut, eivät toimi johon laittaa, pakko laittaa tänne.
jokeposti @ hotmail.fi
Ulkoiluseuraa
7
368
Vastaukset
- Liikuntaa kaipaava
Toimiiko kolmas jalka myös???
- aloittaja1
Mistä ihmeestä noita pervoja oikein sikiää?
- ihmettelevä
Mitkä sivut ei toimi???
- paljon lenkkeilevä
"Venakkojen ei tarvitse vaivautua, mutta suomen aasialaiset kelpaa. Ei hitto, aloittaja on kyllä pervo, kun lenkkiseuraakin tarvitsee etsiä kansalaisuuden mukaan. Vai mihinköhän sitä seuraa sitten oikeasti haetaan . . . ei taida jäädä kenellekään epäselväksi :DD
- Tarkennan vielä...
...kun näyttää siltä ettei ymmärretty, sen takia haen ulkoiluseuraa kun nämä vanhainkodin mummot on täällä niin huonojalkasia ett minun täytyy niitä ylämäessä työntää. Minulla toimii jalat mutta en aina muista minne olen matkalla.
- pyörätuolimummu
Miulla kumpikin pää toimii ja mie liikun pyörätuolilla. Tuuhan tuuppoomaan ylämäkee, hetken naatitaan ja sitten voit antaa tulla.
- laatu nainen
Parempi että liikut ihan omassa seurassasi kuten näihin päiviin asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104