Eräässä lauttaravintolassa "blondi" tilasi siiderin jäillä johon myyjä vastasi, että valitettavasti meillä ei ole jäitä koska niitä on kyseisellä paikalla hankala säilyttää. No tähän "blondi" tokaisi että: Ai jaa, no mä otan sit lonkeron jäillä!
Turussa ollessamme edessämme oli bussipysäkillä kartta jossa olisi kuulunut olla punainen pallukka kertomassa, missä sillä hetkellä olet. Pallukkaa ei kuitenkaan ollut ja niinpä kysyimme pysäkille tulleelta blondilta, että voisiko hän näyttää kartasta, että missä olemme. Tähän blondi vastasi puhtaalla Turun murteella että: AI NY VAI?
Tapahtui tosielämässä
Non blond
4
2547
Vastaukset
- ...
tuskin tapahtunut tosielämässä!
- ....
Vaikka uskomattomalta tuntuukin, jutut ovat 110%:sti tosia! Molemmat tapahtuivat kesällä 2003 ja todistajiakin löytyy useampi...
- Blondi
Älkää ottako kaikkea mitä blondit sanoo tosissaan, koska itse olen blondi ja leikin aina tilaisuuden tullen tahallani tyhmää!
- Heko-he
...ja vielä ihan uusikin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611