miten

vd<

päästä yli epätoivotusta rakkaudesta? Onko teillä kokemuksia?

Ihastuin -tai oikeammin rakastuin palavasti erääseen töissä jatkuvasti tapaamaani naiseen. Jossain vaiheessa hän alkoi kartella minua, vaikka aluksi olikin itse se aloitteellisempi osapuoli.
Olen yrittänyt myös vältellä häntä, ja olo olikin aika hyvä kun en häntä ole hetkeen nähnyt. Viime viikolla kuitenkin näin, ja meni kyllä viikonloppu pilalle…Ajatukset pyörii vain hänessä.

12

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuttuvapalanen..

Sen kun tietäisi, olen samanlaisessa tilanteessa. Toisen läheisyys vaan tuntuu tajunnanräjäyttävän hyvältä, sellainen lämmin ja hyvä olo. Niinkuin se kadonnut palanen, jos sen saisi,olisi kokonainen.
      Silti tunnen suunnatonta kipua kun en voi tehdä aloitetta hänen suuntaansa, koska hän on varattu. En tiedä onko hän yrittänyt lähentyä minua, mutta missä vaiheessa tietää kun se on enemmän kuin ystävyyttä?
      Monet ystävät voivat koskettaa toista ilman että taustalla olisi mitään sen kummempaa. Tilanne hajottaa, ajattelen häntä ihan koko ajan. Haluaisin vaan päästä lähelle, koskettaa, katsoa syvälle silmiin ja suudella. Oon menettänyt järkeni ja sydämeni...

• efeht

Mikä on ongelmallisinta rakastumisessa -sukupuoli, on jo perhe tms?
      En tiedä miten pääsee yli, mutta miettisin miksi rakastuit häneen/naiseen?
      kArtella voi, jos ei tiedä toisen tunteista.

• ap.

No nainen hän on niin kuin minäkin. Ei hän ole naimisissa, eronnut on. Ikäeroa meillä on jonkin verran.

Miksikö rakastuin häneen? No aluksi vaikutti ulkoiset seikat, hän on kaunis ja naisellinen, pehmeä. Sitten ihastuin hänen tiettyihin luonteenpiirteisiinsä, vaikka toki on myös sellaisia, joista en niin pidä (kuten varmasti itsessänikin). Sitä on vaikea selittää, mutta minusta hän on täydellinen.

Joo, eipä tässä kai muuta voi kuin odottaa, että tunteet menevät ohi.

• dv<

Minäkin näin viime viikolla piiiitkästä aikaa..

• spsiw

mis päin?

• dv<
        spsiw kirjoitti:

mis päin?

Uudellamaalla

• ei ymmärrä tilannett

Rakkauteen tarvitaan kaksi ja avoin sydän vastaanottamaan.
      Miten rakkaus voi olla epätoivottu ja mennä viikonloppu pilalle?
      Paitsi jos seurustelee , mut onnistuisi rakastumaan johonkin toiseen.

• ap.

No sillä tavalla, että kun ymmärsin hänen etääntymisestään ja muusta käytöksestään, että hän koki tilanteen epätoivottuna. Toisin sanoen sen, että minä tykkään hänestä. Itselleni rakkaus ei tietenkään ollut eikä ole epätoivottu, hän on varsin hyvä kohde tunteilleni, mutta epätoivotuksi asian tekee tietenkin se, että minun pitää yrittää tulla hänen kanssaan töissä toimeen eli minun pitää päästä näistä tunteista eroon, jotta pystyn hyvään ammatilliseen vuorovaikutukseen.

Minun viikonloppu meni pilalle sillä tavalla, että kun näin hänet, tuli taas niin järjetön ikävä. Ja keskittymiskyky muihin tärkeisiin asioihin katosi...

• jkl..ww
        ap. kirjoitti:

No sillä tavalla, että kun ymmärsin hänen etääntymisestään ja muusta käytöksestään, että hän koki tilanteen epätoivottuna. Toisin sanoen sen, että minä tykkään hänestä. Itselleni rakkaus ei tietenkään ollut eikä ole epätoivottu, hän on varsin hyvä kohde tunteilleni, mutta epätoivotuksi asian tekee tietenkin se, että minun pitää yrittää tulla hänen kanssaan töissä toimeen eli minun pitää päästä näistä tunteista eroon, jotta pystyn hyvään ammatilliseen vuorovaikutukseen.

Minun viikonloppu meni pilalle sillä tavalla, että kun näin hänet, tuli taas niin järjetön ikävä. Ja keskittymiskyky muihin tärkeisiin asioihin katosi...

Älä anna yhden kerran lannistaa, mulle kävi juuri noin. Tosin hölmöyksissäni olin se torjuja, kun en tajunnut koko tilannetta ja se meni ohi. Harmittaa todella paljon, jos nyt sillä mokasin koko jutun.
        Oon ihan rakastunut häneen, eikä hän edes tiedä sitä.

• SurullinenTästä
        ap. kirjoitti:

Olen yrittänyt pitää tunteeni sisälläni, koska toinen on varattu. Mutta viime viikolla kävi varmasti molemmille selviksi toisen tunteet. Tuntuu niin väärältä, että hän on varattu.

• huoh :(

Mulla on vielä kehnompi tilanne... Ihastuin ja rakastuin jo lähes vuosi sitten ihanaan naiseen. Muutama kuuakusi oli aivan ihanaa, molemmin puolin. Mutta sitten hän halusi että olisimme vian ystäviä. Ilman mitään selityksiä. Suostuin, mutta koko ajan ajattelin, että hänellä olisi tunteita minua kohtaan, koska aina välillä niin vihjasi. Elämme etäällä toisistamme, ja näimme harvakseltaan. Nyt hän jälleen kerran vaikeroi, emmekö voisi olla vain kavereita. Mutta helppoahan se hänelle... Miten siis päästä eroon tunteista, kun haluaa kuitenkin säilyttää toisen ystävänä? Vai pitäisikö vain pistää kunnon pesäero, eikä pitää lainkaan yhteyttä. Sydän toipuisi nopeammin...

• huoh..

Olen rakastunut varattuu naiseen joka on vanhempi minua..on yhtä tuskaa kun ei tiedä mitä tekis..kyseinen nainen on sanonut rakastavansa mua mut tulee välillä tunne että ehtii vain jotain lohtuu surkeeseen parisuhteeseensa..on sanonut et on saamaton jonka takia ei ole jättänyt kumppaniaan vaikka mulle puhuu et jättää sen. Olen yrittänyt olla jäätävä ja etäinen.sanonut et on tehtävä päätöksiä.sanonut lähteväni mut ei. Aina lankean suutelemaan häntä.hänessä on sitä jotain enkä pysty pitämään näppejäni irti vaikka todellakin pitäisi.. Miksi rakkautta ja intohimoa ei voi sammuttaa vaikka kuinka yrittää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      45
      4075
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      59
      3736
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3268
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3170
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      89
      2134
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2088
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1949
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1909
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1901
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1824
    Aihe