Haluisin pojan panokamuks. Ite oon 12v joka kaipaa seuraa. Oon poika. Haluisin 14-17 vanhan pojan kamuks. Kalu on ittelläni noin 10cm kovana, mut toivosin et kamun penis ois yli 15cm. Vois leikkii "hevosleikkii" eli toine on narttu ja toinen uros ja sit konttailtais huoneen lattial ja sit uros tulis panee "naarasta" perseeseen. Pistäkää eka ittestänne eka ikä ja munan pituus. Haluisin et kamu ois Hollolassa tai lähimaastossa et joskus paneminen ois mahollista.
Homot tänne!
11
283
Vastaukset
- 19+2
Kik?
- Kiinostunu :*
14v ja 15cm. Pistä s postii lauri.hot
- 14v
Oon 14 v kesäl 15 ja muna on 14 cm pistä viestiä: [email protected]
- jumal- auta
Tiiättekste mitä Venäjällä tapahtuu homoille voi kunpa suomi ois samanlainen no eihä vittu oo on Tää semmonen persläpi.
- Jape18_hki
Mitä jos muuttaisit sinne "ihanaan" Venäjään. Kuulut henkisesti sinne, etkä länsimaiseen sivistysmaahan. Kai sen verran tajusit, että ensimmäinen kirjoitus on provo jollasia on turha kommentoida.
- Juntit ärsyttää
Kirjoitus oli pelkkä provo, niinkuin 90% jutuista täällä muutenkin. Jos et tykkää, että homoilla on normaalit ihmisoikeudet, niin mutta Venäjälle, Saudi-Arabiaan tai johonkin muuhun kehitysmaahan.
- Haluus
Ne jotka haluu olla homoja ni se on niitten oma asia eikä sun tarvii muita arvostella! Jos Suomi on sun mielestä kauhee persläpi, ni muuta sit sinne Venäjälle.
- Saansuthuutaa
14v pistä mulle s-postiii [email protected].
Odotan innolla sinua- 14v
Pistin, onko kik?
- saironts
14v kirjoitti:
Pistin, onko kik?
Kikkaa e_epi
- erccuherccukik
ikä 14(-99) cock ois 11cm (stondis jote pien ku mikä) xd kik erccuherccu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708