Voisiko joku jolla kokemusta vinkata mikä Manhattanin kaupunkikierros on hyvä?
City sightseeing
4
292
Vastaukset
- I <3 NY
Sellanen 6 tai 8 tunnin, en nyt muista nimiä. Hop on, hop offit kannattaa unohtaa kokonaan ellei tykkää seisoskella pysäkeillä katsomassa kun täydet bussit menee ohi :)
Jos asia on yhä ajankohtainen eli et ole Nykissä vielä ollut, käy kurkkaamassa mun matkablogia: www.maaritmaailma.com > New York, NEW YORK. Siinä enemmänkin vinkkejä Isoon Omppuun.
- hipphei1
Kiitos maaritmaailma blogistasi. Hyvät vinkit ja kivasti kirjoitettu. Matkaan ensi viikolla
- katrilli1
Hop on
Käytiin syksyllä Nykissä ja otettiin 3 päivän hop on. Se oli tosi hyvä kokemus. Mitään jonoja ei ollut ja kaupungin näki helposti ja tärkeimmät paikat kattavasti. Suosittelen!!! Kiertoajaluun kuului, neljä eri reittiä, jokiristeily ja iltaajelu.. Kyseisen kiertoajelun myyjillä oli keltaiset takit. Reittiselostukset oli livenä ei siis tullut nauhalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311