onko ketää pantu nii että oot heränny ku sua pannaa ( nukuvana tai sammunu )
pantu
7
511
Vastaukset
- ...
mitä vittua? :D
- 16vuotiaat
Eei sentäs :D Ja sehän on raiskaus jos menee nukkuvaa/sammunutta lykkimään vastoin tämän tahtoa!
Joskus heräsin yöllä poikaystävän kähmintään, mutta huomasin tämän olevan unissaan, mahtoi olla kiimaisia unia kun oli aika kovan näköinen seisokki myös :D
Aamulla kerroin tästä poikaystävälle ja ei kyllä näyttänyt tietävän asiasta mitään.- pantu 15v
mä heränny siihen ku isoveli 17v alko nussii mua
- ...
pantu 15v kirjoitti:
mä heränny siihen ku isoveli 17v alko nussii mua
Kiimanen isoveli xD
- poika 15v
jussi_3 kirjoitti:
Panitteko sitten kun olitte heränneet...?
nii mä heräsin siihen ku se pani mua, joskus heränny niin että oonki sidottu sänkyyn kiinni :)
- Näin. ..
Itseasiassa oon... Heräsin kerran siihen et broidin frendi oli lykkimäs mua kun broidi oli jätkäkaverin kans viemässä koiraa. Tilanne päättyy siihen et kerroin broidille ja poikaystävälle, sai jätkä sen verran turpiinsa ettei nassuunsa näyttäny pariin viikkoo kulmilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573