Heippa,
Olisiko kukaan kiinnostunut ottamaan tota valmennuskeskuksen : http://www.valmennuskeskus.fi/valmennuskurssit/amk-liiketalous/kurssit/422-amk-liiketalous-kevat-koti-2014 kurssia? jos on siis 4 ottamassa, niin saa -15% alennuksen! anyone?? Oon ite ottamassa ton liiketalouden kurssin
laita s-postia jos kiinnostais! [email protected]
Valmennuskeskus, kaveriale
eevian.vaisanen
2
156
Vastaukset
- Ssssssssssssss
Ei ole pakko olla samoja kursseja, ilmeisesti voi olla vaikka valtsikaan hakeva ja tää niin saa frendialen silti :)
- Ssssssssssssss
Niin,ja luultavasti itsekin tartten tuon, joten vielä oot ottamassa niin aika varmasti tuun mukaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623