En nyt tiedä olenko oikealla palstalla, mutta kysyn nyt kumminkin. Vanhalla kotipaikalla olisi vajan orsilla joskus aikanaan soutuveneen tekoa varten sahattua mäntylautaa, on siellä ollut n.30 vuotta. Onko sellaiselle kysyntää veneenrakentajille tai muille puutöitä tekeville. Mittoja en nyt muista, kun olen niitä vilkaissut joskus 25 vuotta sitten. Uskaltaako joku jotain hinta-arviota antaa?
Venelauta
lautalate
3
643
Vastaukset
- tuumailija.
ne ovat siis tuppeensahattuja eli särmäämättömiä lautoja.. voisi ajatella 1€/m
Se että ne ovat vanhoja , sekä rutikuivia, ei mitenkään helpota höyryttämistä.. voi olla tosi vaikeaakin jos puu on mennyt täysin (umpeen), silloin niistä ei paattia synny. - Venemetsuri
Mitä vanhempaa sitä parempaa, jos ei toukka ole purassut. Ei puu mene mihinkään umpeen. Pasuttamalla taipuu.
- cfvjjj
Tein aikoinaan soutuveneen kuusilaudoista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741