Eli etsin suomalaista kiltaa joka pelaisi honoreita, raideja, instoja jne.. Mieluuten aktiivista porukkaa, joka jaksaa myös ehkä opettaa pelaamista :) Olen kyllä jo muutaman vuoden pelannut mutta kaikki classit ei hallussa.
Vastaukset 3
- Miffalo
Jos peliseuraa haluat, tule ravencrestille alliancelle. täällä on hyvä ja avulias kilta. kiltaporukka on ystävällistä ja asiallista. aloitamme myös raidauksen kun saamme tarpeeksi pelaajia. jos kiinnostuksesi heräsi, ota yhteyttä skypessä: Jarzir
- Memmi--
Argent Dawnin hordepuolelta löytyy suomalainen kilta nimeltä Pandamons :) Hyvä porukka ja jos haluaa liittyä niin lisäile battletagi, joko mun oma eli Eema#2100 tai sitten Pohjanakka#2548 niin invaillaan sitten :)
- liilaa tag
Jes, mä nimenomaan ravecreastil pelaan mun alluilla. En vaa oo itse onnistunu mtn kiltaa löytää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1111368
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1311012Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella36921Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.96718- 66713
- 32675
- 19616
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist23600Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43543- 11518