Eli etsin suomalaista kiltaa joka pelaisi honoreita, raideja, instoja jne.. Mieluuten aktiivista porukkaa, joka jaksaa myös ehkä opettaa pelaamista :) Olen kyllä jo muutaman vuoden pelannut mutta kaikki classit ei hallussa.
Suomalainen kilta
kisshu
3
297
Vastaukset
- Miffalo
Jos peliseuraa haluat, tule ravencrestille alliancelle. täällä on hyvä ja avulias kilta. kiltaporukka on ystävällistä ja asiallista. aloitamme myös raidauksen kun saamme tarpeeksi pelaajia. jos kiinnostuksesi heräsi, ota yhteyttä skypessä: Jarzir
- Memmi--
Argent Dawnin hordepuolelta löytyy suomalainen kilta nimeltä Pandamons :) Hyvä porukka ja jos haluaa liittyä niin lisäile battletagi, joko mun oma eli Eema#2100 tai sitten Pohjanakka#2548 niin invaillaan sitten :)
- liilaa tag
Jes, mä nimenomaan ravecreastil pelaan mun alluilla. En vaa oo itse onnistunu mtn kiltaa löytää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746