Mitä hintaa idätte fce-kaveruudestanne?
Oikeilta kavereilta en laskuta mitään enkä cooleilta tyypeiltä.
Nössöt joutuu maksaa 2 eur kuukaudesta a ihan imppikset 3 eur.
Mutta laskutanko liian vähän?
Paljon pyydätte face-kaveruudesta?
8
66
Vastaukset
- Pöh
Paskat sulla mitään kavereita ole.
No megaloläxdee. Siis niiqu jotai 13 euroo on kuukausimaksu...
- En mitään, koska olen kaikkien ihmisten kanssa tasavertainen.- nolla euroa
En yhtään, koska muuten ei olisi yhtään facebook kaveria.
- mä vaaa
Sun on oltava tosi suosittu jos 2 euroo saat. Mun systerikään ei saa kun euron vaikka on enkelikasvo pitkät vaalet hiukset raidoilla ja osaa koulukiusatakin. Itse en periaatteesta maksa kaveruudesta (paitsi systerille 50 senttii ja parille muulle). Maksan vaan kommenteista ja tykkäyksistä.
- pilkunviilaaja
Trolli 0/5
- Eräs trotskilainen
Yyh, olen varmaan ihan megaimppis, kun en ole naamakirjassa, enkä edes ellendä, mitä 'imppis' voisi tarkoittaa. :(
- pois sieltä
Käyttääkö joku viellä fasee
- Bu$ine$$
Mitä helvettiä, 2€??? Jumalauta, 2€ minuutilta kuulostas realistisemmalta. Etsä muuten rikastu.
Toisaalta, vastaako sun palveluntarjonta markkinoiden kysyntää? Onko kuluttajat tyytyväisiä sun palveluihin & tuotteisiin, onko ne valmiita investoimaan suhun? Noita asioita kannattaa alkaa pohtimaan. Jos pysyt ajan hermolla ja pystyt laajentaan toimintaas alla ottamalla sen haltuun, voit viel jonain päivänä laajentaa osakeyhtiöks, kenties jopa viedä face-profiilis pörssiin ja näin kansainvälisille markkinoille. Jos äskeiseen tilanteeseen koskaan päädyt, on jälleen pohdittava etenemis- ja toimintastrategioita, sillä nyt sulla on vastuullas paitsi oma toimeentulos, niin myös osakkeenomistajien kukkaroiden täyttäminen.
Mut ei siinä, onnee liiketoiminnan pyörittämiseen! Susta tulee vielä jotain suurta, usko pois! Mä luotan suhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362934Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71904
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 56687