Järkytyin lukiessani ekaa kertaa

kiikarillako vahditt

tätä palstaa, miten joillakin on pokkaa haukkua toisia ihmisiä tuosta noin vaan. Arvostella heidän tekemisiään ja tapojaan. Tarkoitan etupäässä näitä eronneen miehen uusia pimuja. Eihän voi olla totta, vai onko se sittenkin?

15

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä mitä?

Ketä täällä on arvosteltu ja miten? Taidat lukea "valikoidusti".

• .....

Älä sinä suotta omia juttujasi ihmettele :D

Siis tarkoitan, että kaikki ne lukuisat "mieheni lapset haisevat ja heitä on kiva käskyttää ja kasvattaa eikä lasten oikea äiti osaa mitään ja yritän häntä aina neuvoa mutta ei neuvot mene perille ja minusta tuli viikonloppuna äiti kuudelle lapselle"- jututhan ovat sinun käsialaasi. Eivät ne ole tavallisten ihmisten kirjoittamia, vaan sinun sairaan mielikuvituksesi tuotosta.

Itse ihmettelen, miten jollakin voi olla pokkaa kirjoitella tänne noita älyvapaita aloituksia ja juttuja tekeytyneenä muka joksikin toiseksi ihmiseksi, ja sitten muka taas jonain toisena ihmisenä taivastella niitä juttuja. No joo, jakomielitautistahan se on, kaikki nettitrollaajathan ovat niitä häiriintyneimpiä persoonia meidän normaalien keskellä, mutta silti jaksaa ihmetyttää. Ja pelottaa ajatuskin, että kaltaisellasi sairaalla ihmisellä olisi lapsiakin. Eihän voi olla totta, vai onko sittenkin?

• Kaikkea sillä teettää

Lissu aloitti uuden ketjun, kun meni jauhot suuhun tuossä "äiti häpäisi lapsensa"-ketjussa.

• komppaan sua

Samaa olen ajatellut minäkin, nämä uudet pomut epävarmat harakat, mitä lie.. ovat niin epätoivoisia, että sitä se katkeruus teettää...kaikki tai ei mitään taktiikalla saa kaiken, röyhkeyden huippuja, ainakin täällä mutta luulen että oikeassa elämässä asian laita on toinen, sillä täällähän on hyvä huudella.

• Niimpä lissu

Tietysti olet itsesi kanssa samaa mieltä.

• lissu ry
        Niimpä lissu kirjoitti:

Tietysti olet itsesi kanssa samaa mieltä.

Tottakai, rehti ihminen seisoo aina sanojensa takana. Sinä et ilmeisesti ole.
        No eipä sulla ole koskaan mitään sanottavaakaan, kunhan buhhaileet toisten kirjoituksia. Et ilmeisesti osaa edes tuottaa asiapitoisia tekstejä. Kuten yllä voimme nähdä.. ei mitään muuta kun lissuttelua...

• Sinuun täysin kyllästyny
        lissu ry kirjoitti:

Tottakai, rehti ihminen seisoo aina sanojensa takana. Sinä et ilmeisesti ole.
        No eipä sulla ole koskaan mitään sanottavaakaan, kunhan buhhaileet toisten kirjoituksia. Et ilmeisesti osaa edes tuottaa asiapitoisia tekstejä. Kuten yllä voimme nähdä.. ei mitään muuta kun lissuttelua...

On sulla omituinen tapa lukea kirjoituksia. Et ymmärrä sisältöä tai näet sellaista mitä ei ole.
        En nähnyt tuossa yhtään buhhailua, enkä useassa muussakaan kirjoituksessa, joihin olet kommentoinut buhhailua.
        Sinä ja sinun sivupersoonat mellastaa täällä päivästä toiseen joka ketjussa.
        Teet aloituksia, vastast niihin itse ja mitä hirveämpi keksitty aloituksesi on, sitä enemmän vastailet ja huudatat. Ei tällainen ole sanojensa takana seisomista, vaan jakomielitautia (nykyään kaksisuuntainen mielialahäiriö). Ja luulet että meihin uppoaa sun sepustukset.
        Sulle nauretaan, sua pilkataan, sua halveksitaan.

• 2 eri
        Sinuun täysin kyllästyny kirjoitti:

On sulla omituinen tapa lukea kirjoituksia. Et ymmärrä sisältöä tai näet sellaista mitä ei ole.
        En nähnyt tuossa yhtään buhhailua, enkä useassa muussakaan kirjoituksessa, joihin olet kommentoinut buhhailua.
        Sinä ja sinun sivupersoonat mellastaa täällä päivästä toiseen joka ketjussa.
        Teet aloituksia, vastast niihin itse ja mitä hirveämpi keksitty aloituksesi on, sitä enemmän vastailet ja huudatat. Ei tällainen ole sanojensa takana seisomista, vaan jakomielitautia (nykyään kaksisuuntainen mielialahäiriö). Ja luulet että meihin uppoaa sun sepustukset.
        Sulle nauretaan, sua pilkataan, sua halveksitaan.

a) Kaksisuuntainen eli bipolaarinen mielialahäiriö (aikaisemmin myös maanis-depressiivisyys)

b) Skitsofrenia ( vanh. jakomielitauti, pirstomielisyys)

• kossu
        2 eri kirjoitti:

a) Kaksisuuntainen eli bipolaarinen mielialahäiriö (aikaisemmin myös maanis-depressiivisyys)

b) Skitsofrenia ( vanh. jakomielitauti, pirstomielisyys)

Lissulla on nämä molemmat.

• Ei hyväksy

En usko lasten olevan lapsia kummempia, enkä äitienkään huonoja äitejä, vain tämä uusi ihminen ei hyväksy toisen lasta.
      Kuinka usein tuo uusi aikuinen kumppani onkaan mustasukkainen entisen liiton lapsille ja aiheuttaa valtavaa tuskaa lapsille. Sillä uusi aikuinen valahtelee lasten vanhemmalle lapista vaikka minkälaisia juttuja ja eihän sinisilmäisesti rakastunut ihminen huomaa valhetta, joten tässä tämä uusi yrittää karkottaa lapsia.

Myös sellainen asia tulee esiin, että lapsia muistuttaa ulkonäöltään tätä petturi puolisoa, silloin voi oma vanhempikin alkaa sortaa lasta syyttä.
      Kuinka usein sen sanookin, että lapsia on kuin isänsä tai äitinsä ja tätähän ei kenenkään pitäisi koskaan tehdä.

• Tutkimus kehiin

Ja tähän löytyy varmasti tutkittu tietoa, eikä vain sun musta-tuntuu tietoa?
        Koska niissä uusperheissä joita itse tunnen, ja niitä on jokunen, ei ole mitään tälaista havaittavissa.

• olet outo :)

""Järkytyin lukiessani ekaa kertaa tätä palstaa, miten joillakin on pokkaa haukkua toisia ihmisiä tuosta noin vaan. Arvostella heidän tekemisiään ja tapojaan.""

Siis täh? Mutta sinähän harrastat sellaista itsekin jatkuvasti. Itselläsikin on pokkaa haukkua ihmisiä tuosta noin vaan, eritoten uusperheiden äitejä ja naisia. Ja jatkuvastihan sinä täällä arvostelet uusperheellisten tekemisiä ja tapoja. Eiköhän tuo ole aika kaksnaamaista taivastella täällä jotain sellaista, mitä itsekin harrastat päivittäin (ja otetaanpa huomioon sekin, että 85% tämän palstan aloituksista on sinun käsialaasi)?

• opi kunnioittamaan m

Aha, että outo on ihminen joka haukkuu uusikkoja, mutta äitejä saa haukkua ja lapsia mielin määrin?

Minä lopetan samantien topakan vastaamisen jos sinä ym lopetatte äitien ja lasten haukkumisen! Mutta en aio lukea suu hymyssä miten äideistä tehdään syyllisiä ja lapsista haisevia ja hulluja joka päivä! Niin kauan olen puolustuskannalla, kun loppuu äitien ja lasten haukkuminen!

Aivan sama mikä osuus on kenenkäkin kirjoittamaa, kirjoitan päivän polttavista kysymyksistä, ja ihmettelen mikä saa aikaan näin eriarvoisen suhtautumisen toiseen ihmiseen?

• olet outo :)
        opi kunnioittamaan m kirjoitti:

Aha, että outo on ihminen joka haukkuu uusikkoja, mutta äitejä saa haukkua ja lapsia mielin määrin?

Minä lopetan samantien topakan vastaamisen jos sinä ym lopetatte äitien ja lasten haukkumisen! Mutta en aio lukea suu hymyssä miten äideistä tehdään syyllisiä ja lapsista haisevia ja hulluja joka päivä! Niin kauan olen puolustuskannalla, kun loppuu äitien ja lasten haukkuminen!

Aivan sama mikä osuus on kenenkäkin kirjoittamaa, kirjoitan päivän polttavista kysymyksistä, ja ihmettelen mikä saa aikaan näin eriarvoisen suhtautumisen toiseen ihmiseen?

"Minä lopetan samantien topakan vastaamisen jos sinä ym lopetatte äitien ja lasten haukkumisen!"

Minäkin olen äiti. Minullakin on lapsia. Enkä ole haukkunut ketään.

Ainoa, joka täällä haukkuu yhtään ketään, olet sinä. Kaikki ne sinun "päivän polttavat kysymykset" ovat kiusantekoa. Kukaan muu täällä ei ole kirjoittanut "miehen haisevista ja hulluista lapsista", vain ja ainoastaan sinä. Älä syyttele muita omista tekosista.

• Miehensä vaimo
        opi kunnioittamaan m kirjoitti:

Tuohon dilemmaan on erittäin yksinkertainen ratkaisu. Lopeta niiden kirjoitusten tehtailu.
        Minäkin olen äiti, minullakin on lapsia, olen exä,ja olen uudessa suhteessa. Kukaan OIKEA uusperheellinen ei tee noita kirjoituksia. Se olet sinä itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe