Furry Paws, koirankasvatuspeli

bored

Furry Paws on selainpohjainen Howrse-peliä etäisesti muistuttava koirankasvatuspeli, joka on tarkoitettu yli 13-vuotiaille (alle 13-vuotias saa pelata vanhemman luvalla). Pelaaminen vaatii rekisteröitymisen, minkä jälkeen voit alkaa pyörittää omaa kenneliäsi. Peli on englanninkielinen, mutta käsittääkseni suomalaisia pyörii siellä silti aika paljon. Pelaaminen on ilmaista, mutta sinulla on mahdollisuus käyttää siihen oikeaa rahaa halutessasi. Tämä ei kuitenkaan ole millään tavalla pakollista; se tuo vain pieniä lisäetuja.

Pääset pelaamaan/rekisteröitymään osoitteessa: http://www.furry-paws.com/main/index/659764

Rekisteröityminen on helppoa. "New Player? Create Your First Dog!" -tekstin alapuolella voit valita rodun, nimen ja sukupuolen ensimmäiselle koirallesi, jonka jälkeen painat Continue-nappulaa ja jatkat täyttämään sisäänkirjautumistietoja yms. Rekisteröitymisen jälkeen saat sähköpostiisi aktivointikoodin, joka pitää syöttää muistaakseni ensimmäisen sisäänkirjautumisen yhteydessä.

Kannattaa ainakin kokeilla! Itse olen pelannut aika epäsäännöllisesti vuodesta 2007 (ehkä jo sitä aiemminkin, en muista). Löytyykö täältä muita pelaajia?

3

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujokaali

Mä pelasin sitä, mutta pidän nyt väliaikaista taukoa. En tiedä koska jaksan taas kävästä siellä. :D

• bored

Mulla innostusta rupes löytyy taas muutama viikko sitten, mutta muuten on itekin tullu taukoiltua aika paljon :) Ainaki ennen tuntui, että koirien hoitaminen/kisaaminen vei kauheesti aikaa...

Pelaan muuten numerolla #659764, jos joku haluaa pyytää kaveriksi. Neuvon mielelläni myös uusia pelaajia :)

• koriafani

Mäkin pelasin tätä joskus viime syksynä. Nyt on vähän jäänyt, mutta varmaan kohta taas aloittelen uudestaan :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7189
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3811
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3390
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2542
    5. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2312
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2306
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2202
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2129
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1868
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1789
    Aihe