Pippelin vilauttelusta koulun käytävällä kysymys

rubert98.

Oon nyt ysiluokalla oleva poika ja mua kiihottaa ajatus pippelin näyttelemisestä koulun käytävällä, lähinnä tytöille silloin kun opettajia ei ole paikalla. Ajattelin että jos repäsisi ihan kunnolla parin kuukauden päästä kerran tai pari kun sitten ei enää ole väliä meneekö maine kun ei tarvi samoja naamoja enää sen jälkeen pitkää aikaa tuijotella.

Tuskin mua erotetaan koska koulua silloin niin vähän enää jäljellä ja ei varmaan vanhempiinkaan oteta yhteyttä ku oon täyttäny jo 16. Käytösnumero varmaan alenisi "vähän", mut ihan sama mulle. Voiks täst kuitenkin tulla jotain rikosoikeudellisia seurauksia? Kokemuksia?

12

670

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu ei

Voit hyvinkin saada sakot seksuaalisesta häirinnästä. Onnea matkaan.

• tai enneminkin "sukupuolisiveyden julkinen loukkaaminen"

aivan varmasti haittaa työn saantia tulevaisuudessa tommonen merkintä

vedä vittu päähän ja mieti

• flaffy

o___O ok.

Tota noin .. Veikkaan, että kyllä tosta ilmoitetaan vanhemmille, eihän tollasta kuitenkaan kuulu tehdä.

Kokemuksia ei ole, mutta veikkaan että on parempi kun jätät tekemättä.

• jejrjkrjrjfj

Todennäk sesti amitsuun tai lukioon tulee kanssasi samalle luokalle sama tyttö. Näyttele ruumiinosiasi sellaisille tyypeille, jotka täyttää seuraavat ehdot
        A olet puhunut asiasta ja olisi valmis katsomaan sinua
        B tyypille joka ei leikkaa pilliäsi pois (jatkossa vilauttelu hankaloituu)
        C Tytöksi luulemasi ei sanokkaan että mullapas on isompi.

• Toi on aika sairasta, sanokaa mun sanoneen. Älä edes harkitse!

• mgsdrew

Jos aiot toteuttaa ni ehotan et jossai muualla ku koulus. Vaik jossai harrastukses. Tai sit vaik meet vaatekauoan sovituskoppii ja vilautat myyjälle.

• peuraxbeurax

Naamioi se vahingoksi.

• jaskapaska4

Tää oli kyllä päivän toisiksi paras kommentti.. :DD KIITOS!

• just just -.-

öööö..oon tyttö ja voin sanoo suoraan et jokainene tyttö tulee vihaa sua jos sen teet -.- oot nolis

• rubert98.

Miks ne muka alkais mua vihaamaan, eiks tytöt sit halua nähdä poikien vehkeitä?

• tai sitten älä

Ota kaveri kuvaamaan tempauksesi videolle ja selitä että se on performanssitaidetta. Tai sitten voit selittää että se on uskonnollinen rituaali. Kenelläkään ei ole sanomista, jos kivenkovaan väität että Jumala vaati sinua paljastamaan miehuutesi juuri siinä ja silloin. Jos joku yrittää vastustella, ala syyttää häntä kovaan ääneen jumalanpilkasta ja uskonnollisesta syrjinnästä. :-) Kyllä sä jollain tällaisella Iltsun tai Seiskan sivuille pääset.

• tytsyyy;)

oon seiskal oleva tyttö ja must olis vaa kiihottavaa jos joku näyttäis vehkeitänsä mulle ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      312
      3655
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      29
      2016
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      44
      1646
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1491
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      97
      1290
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      144
      1191
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1074
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      96
      1038
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      212
      867
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      787
    Aihe