Heipparallaa! Oon 17v nuori naisen alku ja tarvitsisin nyt jotain asiallista apua. Elikkä oon seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa nyt n.10kk, ja kaikenlaisia mutkia on ollut matkassa. On ollut riitaa melkeen ihan kaikesta mistä vaan voi olla,ja suhteellisen usein. Poikaystäväni puhelinta selaessani löysin sitte vanhoja viestejä joissa hän oli lähettänyt jopa kahdelle toiselle naiselle/tytölle viestejä jossa hän kysyi millon he voi tavata ja jossa ennenkaikkea käytettiin hellyyttelynimiä,esim muru. Siinä vaiheessa kun mä nämä viestit löysin niin niiden lähettämisestä oli n.7kk. Tiiän että se on aika pitkä aika,mutta siinä vaiheessa me oltiin oltu jo 3kk yhdessä, ja kyllähän siinä joka tapauksessa luottamus kärsi. Jokainen parisuhteessa oleva tietää että vaikka tuollaisesta tapahtumasta olisi kauan niin kyllä se silti ainakin vähän sattuu. Ja ei siinä sitten mitään,mutta kun tämä mies on juuri semmoinen mustasukkainen,niin jos mä olisin tehnyt noin,se olisi ollut kerrasta poikki. Tämän miehen takia olen menettänyt monta miespuolista ystävää, ja myös pari naispuolista. Pahin koko asiassa on vielä tämä että hän on hirveän mustasukkainen,mutta hän itse kyllä katselee muitten naisten kuvia(monta kertaa olen saanut kiinni itse teosta), mutta multa hän on suurimman osan miespuolisista facebook-kavereista ja instagram-seurauksista poistanut. Poikaystäväni on saman ikäinen kuin minä.
En nyt siis tiedä että mitä ihmettä tekisin,jatkanko vaiko ei?
Mitä tehdä?
2
<50
Vastaukset
- hmm-m
ihmiset ovat tasavertaisia ja sinulla kuuluu ja ON samat oikeudet tehdä samoja asioita mitä hän tekee. Jollei hän sitä ymmärrä se on hänen virheensä, ei sinun, sinä voit asiasta hänelle puhua selvästi artikuloiden ja rauhallisella äänensävyllä. Riiteleminenhän ei hyödytä mitään. :)
Mutta se on väärin olla niin omistuksen haluinen, että määrää toisen tekemisistä.
Joko se on liika mustasukkaisuus ja tai liika rakkaus minkä takia koittaa suojella rakkaintaan kaikilta mahdollisilta muuttujilta, mutta oli se kumpainen tahansa, oikeutta hänellä ei ole viedä sinun ystäviäsi pois läheltäsi ja rajoittaa tekemiäsi.
Toki on hyvä katsoa myös peiliin ja asettua kumppanin tilalle ja miettiä miltä hänestä tuntuu, jos tekisit niin ja näin jne. :)
Tsemiä! - Hdusndi
"Katsellut muiden tyttöjen kuvi"
How terrible, vedä päähäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558