Eräs linukspotilaani on päässyt karkuun ja hoito jäi kesken.
Nyt hän tehnyt nimimerkin, joka kovasti muistuttaa tohtorin omaa, mutta väliviiva puuttuu viimeisen sanan keskeltä!
Mutta varmasti viestien sisältökin jo paljastaa, kuka on kysymyksessä! Ei hätää, hänet on etsintäkuulutettu ja on pian taas osastolla!
Ettei syntyisi väärinkäsitystä...
9
79
Vastaukset
- Tubutin tuhoo....†
Asiaa pukkaa, hyvä!
Olen myös vaihtanut kuvani, jotta erottuisin paremmin linukspotilaan kuvasta, jonka hän varasti minulta, kun ei toimimattomalla tubuttimellaan pystynyt löytämään netistä itse!
Kiitos viestistäsi, Arvon Tohtori Mieli-ala!
Olen myös pannut tuon merkille ja katson juuri tuota kohtaa nimessäsi.
Pssst. Onko löytynyt uusia hoitomenetelmiä tälle linukshihhulille?tri-linuks-jakomieli kirjoitti:
Kiitos viestistäsi, Arvon Tohtori Mieli-ala!
Olen myös pannut tuon merkille ja katson juuri tuota kohtaa nimessäsi.
Pssst. Onko löytynyt uusia hoitomenetelmiä tälle linukshihhulille?Olet kuitenkin tehnyt itse senkin profiilin - niinkuin tri-linuks-mieli-alankin! tri-linuks-mieli-ala, mieliala ja jakomieli ovat kaikki Karin nickejä!
Olet kuin Seppo, hänkin on itse tehnyt sen valeprofiilinsa!- Vastaa, jos pystyt
tri-windows-mieli-ala kirjoitti:
Olet kuitenkin tehnyt itse senkin profiilin - niinkuin tri-linuks-mieli-alankin! tri-linuks-mieli-ala, mieliala ja jakomieli ovat kaikki Karin nickejä!
Olet kuin Seppo, hänkin on itse tehnyt sen valeprofiilinsa!Millä käyttöjärjestelmällä hän on tehnyt nimimerkkinsä?
Säälittävää tubutin toimintaa taas kerran.
f.e.dzerZHinsky > Minä.
f.e.dzerHZinsky > Tubutin kumipää.
Aidon erottaa klikkaamalla profiilia, tubutin kumipää on piilottanut profiilinsa.Säälittävää todellakin, kun ei ihmisellä ole yksinkertaisesti muuta elämää.....
Haluaisin niin kovasti auttaa häntä, mutta hän ei ole kovin yhteistyöhaluinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989