tilasin autooni jousisarjan tuningstudio.fi nettisivuilta, sivustolla luki et toimitukset 1-3vrk,(yleensä). ja info/toimitus sivuilla oli teksti et tuotteen tyypillinen toimitusaika mainitaan tuotetietojen yhteydessä, Eibach jousisarjojen yhteydessä ei ole mitään mainintaa toimitusajasta,. kolme päivän kuluttua tilauksesta kyselin asiakaspalvelusta kyseisiä jousia ja sain kuulla että ovat tehdastoimitustavaraa (ei ole mainintaa tilaus sivuilla)
ja toimitusaika on yli kaksi viikkoa jos kyseisiä jousia saa tehtaalta,. Peruin tilauksen ja sovin asiakaspalvelijan kanssa et rahat palautetaan heti,. lähes kuukausi menny ja rahoja ei ole palautettu, vaikka olen soittanut välillä ja joka kerta on luvattu asia hoitaa,.
kysynki rahoittaako kyseinen firma toimiintaansa tällätavoin et ei palauta asiakkaiden rahoja, asiakaspalveluksi tälläistä toimintaa ei ainakaan voi kyllä sanoa,.
huiputettu2
varaosakauppaa netissä
huiputettu2
1
105
Vastaukset
- hjnk
Kuluttajasuoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058879Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723308- 171774
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65930