Missä Mikkelin lesbot?

batgirl

Missä täällä mahdollisesti törmäisi toisiin lepakoihin?

23

647

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei oo ei tuu

Ei siellä oo! Kaikki kuulema heteroita Mikkelissä! Kerran siellä kävin ja toiste en taida tulla!

• m.h1

Höpöhöpö!! On mikkelissä muita mutta ei paljon. Mistä tiedät ,että ei oo ja kaikki heteroita??

• m.h1

On mikkelissä lesboja kyllä, mutta 50 /50 varattuja kun en voi nyt tarkkaan sanoa. Kuinka olet vanha? Jos olet alle 30 niin mikkelin olkkarissa on myös nuorten iltaa kokoontua. En nyt muista oliko se joka toinen tiistaisin tai joku päivä. En ole siinä nuorten ikäisten joukkoon, koska oon jo yli 30. Joskus kuulemma käyvät kharmassa ja vaakunassa mutta toivottavasti en olisi väärässä ^_^.Muuten itse myös mikkelistä

• Liljendahl

No jos Mikkelissä kaikki ovat heteroita, niin sehän on sitten Suomen tervein kaupunki.

• mikkeliläinen123

sinkku tyttömäinen lesbo täällä :)

• naksubi

saisko siuhun yhteyden jotain kauttä?

• 5+2

Täällä! :D

• En siis ole ainoa! Wuhuu :)

• m.h1

Ei varmasti kukaan ainoa :-). Kyllä meitä mikkelissä liikkuu aina muun muualla. Muuten olen yli 30 -vuotias ja sinkku mutta olisi mukava saada ehkä ystäviä.Hei zebra95 joka tiedän sinusta :-D eli tunnemme jo.Olin kuullut ,että mikkelissä olisi 36 henkilöitä mutta nuorten puolella yhteensä saattaisi 50 jo.Sain tiedon jostakin ,että mikkelissä ~6000 homoja,lesboja ja bissejä wuhuu.Törmäsin aina sattumalta aamupäivällä tai päivällä jopa lesbopareja joskus.

• naksubi

Tääl kans. 28 mikkelistä.

• 19+12

Täällä kans yks. Yli 20v. Baareis en paljoo käy mut muualla voi törmätä :D

• st.michel-princess

23v läski prinsessa, Mikkelissä asunut kohta 8 vuotta :)

• Savo rokkaa!

Anteeksi kun miespuolisena teidän palstaa häiriköin, mutta
      mää haluun lesbo kavereita. Itte oon 24-wee ja miehiin päin oleva bi.
      Anybody anywhere?

• naksubi

Kiinnostaisko ketään lähtä lavoille hengailemaan ja ehkäpä tanssimaan? Ihe tykkään käydä lavoilla ja tanssiakkin vaikka en kovin hyvin osaakkaan. Eli myös pitkä pinnaselle opettajalle paikka auki.

• st.michel-princess

Tulin vielä lisäämään, että kiva olisi saada juttu- ja ehkä jopa livekavereita paikkakunnalta, kun en oikein lesboja täältä itsekään tunne :D

• huono onnea

ei ole hyvä että lesboja olisi koska se tietää huono onnea ykx mies

• Täällä yksi yksinäinen parikymppinen naisen alku. :) En tosin täysin gay ole vaan enemmänkin bi. Olisi silti mukava kyllä saada juttu ehkä jopa live kamuja täältä. Muutin vastikään Mikkeliin, eikä mulla täällä ketään kaveria ole, enkä tiiä mistee niitä löytäs.. :/

• m.h1

Muuten ehkä joku nähnyt minusta hengailla yksikseni eli käytän yleensä ainakin ruskean tekonahkatakki tai khakinvihreän hupparitakki kuin maihari. Lasit on ja luonnonkiharan lyhyt. Mukana aina olkalaukku harmaa. :-D

• 1+4

Oon nyt pari kuukautta pitänyt majaa mikkelissä ja musta tuntuu, että lesboja on ihan joka kadun kulmassa. :D

• minä

Kyllähän täällä on meitä vaikka kuinka, ku pitää silmänsä auki. :)

• m.h1

Niin on totta ,että meitä vaikka kuinka :-). En ainakin jaksa pitää silmänsä auki :-D. Onneksi oon sinkku ja vapaa sielu.

• Mä en oo tavannu ku muutaman... vaikka yritystä on kyllä ollu! Auttakaa joku... laajalammella asustelen...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1506
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1335
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      14
      957
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      926
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      868
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      82
      775
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe