Hotellihuoneeseen pummilla?

Pummi

Kaverin työpaikka on maksanut hänelle ja hänen työkaverilleen kahden hengen huoneen hotellista Lontoossa. Tämä työkaveri ei nyt pääse reissuun mukaan, joten onko mahdollista majoittautua tähän työpaikan maksamaan huoneeseen ilman että jäädään kiinni siitä, että huoneessa onkin asunut ihan ulkopuolinen henkilö?
Kun periaatteessahan siitä ei tälle työpaikalle tule mitään lisäkustannuksia, kun tämä huone on jo kuitenkin varattu ja maksettu kahdelle ihmiselle, eikä se hinta siitä muutu vaikka kaverini majoittuisi siinä yksin..?

1

380

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 27-v

Riippuu hotskun tasosta. Parhaan pään hotskujen respat ja varsinkin portsarit seuraavat henkilöliikennettä huomaamatta.
      Riippuu tietenkin mitä hotellin toimintoja on eri alueilla ja kerroksissa.

Valtaosassa voi normaliin aikaan kulkea varsin huomaamatta.
      Ei ole mitenkään epätavallista, että jossakin lomakohteessa on kahden pakettimatkustajan lisäksi useampi, halpislennoilla tullut sielu nukkumassa öitä.
      Kunhan ei kiinnitä huomiota turhalla, öisellä metelöinnillä.

Olin itse 60-luvulla 240-vuoteisen, ykkösluokan hitskun portsarina ja meiltä vaadittiin tilanteen tasalla olemista mm. vieraiden oleilua ajatellen.
      Silloin vieraiden oli poistuttava klo22:een mennessä.

Sanoisin umpimähkään, että menkää huoletta ja hölmöilemättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      717
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      610
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      579
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      576
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      184
      520
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    Aihe