Kuinka pitkälle lenkille kanin voi viedä? (Min. Ja km)
pitkä lenkki?
6
1036
Vastaukset
- Mila <3
kani ei ole yleensä lenkkeiliä tyyppiä, sille riittää valjaissa/aitauksessa olo pihalla, omasta mielestäni ei kannata viedä edes sen 1 km. lenkille, toki jos haluat kanista lenkkikaverin, voit kantaa sitä mukana, jos kanisi tykkää olla sylissä muista kuitenkin pitää aina valjaita, jos ette ulkoile aidatulla alueella, sillä kani voi hypätä yht äkkiä pois sylistäsi ja karata
- Sedä
Riippuu kanista. Esim mun kani lähinnä istuu nurmikolla ja syö, ja se tekisi sitä vaikka koko päivän. Toisinaan sekin innostuu vähän seikkailemaan, eli juoksee parin korttelin etäisyydellä vähän eteen ja vähän taakse ja taas eteen. Kuulemma joku kani ihan osaa lenkkeilläkin, mutta lähinnä ihmisen pitää säntäillä ja pysähdellä sen tahdissa :D Mut luulis että jos kani viihtyy niin ei pari tuntia vielä mitään haittaa, joskus pitää päästä juomaan mut ne saa kosteutta aika hyvin ruohostakin. Eri asia jos on tosi kuuma tai iltaviileä.
Edellisen kanssa täysin eri mieltä. Jos kani lenkkeilee niin lenkkeilköön, sylissä kantamisessa ei oo mitään mieltä.- kaninomistaja
Kani ei kulje valjaissa kuten koira! Sen kanssa pitää mennä sinne minne kani itse haluaa. Ja kani pelkää (usein) autoja ja jos vastaan tulee esim.koira. Mutta en tiedä onko sinulla jo kani vai ei, joten jos se ei pelkää autoja ym. niin kai sen voi pienelle lenkille viedä:-)
kaninomistaja kirjoitti:
Kani ei kulje valjaissa kuten koira! Sen kanssa pitää mennä sinne minne kani itse haluaa. Ja kani pelkää (usein) autoja ja jos vastaan tulee esim.koira. Mutta en tiedä onko sinulla jo kani vai ei, joten jos se ei pelkää autoja ym. niin kai sen voi pienelle lenkille viedä:-)
Nimenomaan, pupu on pupu, ei koira. Mun kluppa on onneksi niin lunkki otus, että sitä ei kiinnosta autot eikä koiratkaan, eikä täällä pyöri koiria vapaana niin ehtii hyvin varoittaa tai ottaa kanin syliin jos koiria lähestyy :) Aika hyvin toi älyää sen että tiellä kuljetaan reunassa eikä haahuilla autojen alle, kun en anna hihnalla sinne periksi, mutta sen enempää niitä ei voi ohjailla eikä etenkään vetää.
- seikkailija.kani.maalla
Mun kani ei varmaankaan mihinkään lenkille lähtis. Se vaan syö ja seikkailee valjaissa ympäri pihaa. Meillä on hyvä kun ei autoja tai koiria edes voi tulla vastaan, kun maalla asutaan kaukana kaikesta:)
- ulkoilijat
Kyllähän kanin kanssa voi ulkoilla kauankin hyvällä säällä, mutta se on sit eri asia voiko sitä kutsuu lenkkeilyksi.. ;) Meillä ollaan nyt harjoiteltu alla vuoden ikäisen kääpiölupan kanssa ulkoilua valjaissa ja se on..aika hauskaa.. Kani voi olla monta minuuttia paikallaan, juosta hetken hullun lailla ja pysähtyä kuin seinään :D Ja tuo ei tosiaan ole mikään säikky tapaus ja saattaa tosiaan kesken juoksun pysähtyä paikalleen ja alkaa pesemään korviaan.. ;) Mutta kanin ehdoilla mennään !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583