onko minun pakko mennä isän luo

pelokaspoika1

Hei olen 14v poika ja en halua mennä isäni luo koska hän uhkailee minua ruumiillisella kurituksella koska hänen mielestään "lusmuan kavereiden kanssa kaupungilla. Eli onko minun pakko mennä hänen luokseen enää koskaan jos en halua ? Ja jos äitikin pakottaa minut sinne menemään niin miten voin olla menemättä sinne ? Pitäisikö käydä vaikka koulukuraattorille puhumassa tästä asiasta. Haluaisin vaikka lastenkotiin jos muu ei auta.

12

301

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jiipee45

Käy puhumassa koulukuraattorin kanssa rohkeasti vain. Hän osaa neuvoa ja auttaa!

• sinun puolella

Kerro myös siitä, että isäsi voi kurittaa jopa fyysisesti ja että pelkäät.

• auttava käsi

Yli 12-vuotiaalla on oikeus päättää kumman luona asuu, kunhan molemmilla on tieto. Lukee ihan laissa

• 10v

Sry vaan, kun kysyn toisen keskustelussa. On tilanne, että vanhempani eroaa, ja en haluaisi viikko/viikko systeemiä. En halua että joutuisin lainkaan asua isän luona, sillä hän sortuu helposti väkivaltaan. Enteilee pahaa sekin, että isä on kysellyt, menisimmekö (meitä lapsii on 3, yks 4v yks 7v jAmä) äidille vai isälle asumaan, ja suuttui, kun sanoin äidille. Onko minun pakko mdnnä isälle

• kflkshjkl

Öhöm... Tämä on Nuortenpalsta.. 10v on pikkulapsi. Ole hyvä ja palaa MovieStarPlanetiin... Tämä palsta on tarkoitettu 12-22-vuotiaille.

• murtta
        kflkshjkl kirjoitti:

Öhöm... Tämä on Nuortenpalsta.. 10v on pikkulapsi. Ole hyvä ja palaa MovieStarPlanetiin... Tämä palsta on tarkoitettu 12-22-vuotiaille.

Joku meneeki kysyy jostai movesta vakavasta asiasta
        Ja siellä varmaan väkivalta sana sensuroidaan ja sulle laitetaan 10vuoden aikalisä

Eikö tänne sais tulla pyytää apua?

• perperjonsson

sahaa iskäsi kakka kahteen osaan ja sekoita hänen kahviinsa, katsotaan määrääkö enää kun saa suolistosyövän

• anskuuu_

Tietenkää sun ei oo pakko mennä sinne.

• Ei pitäis tarvita mennä

Jos vanhemmat on väkivallan takia eronneet, niin miksi lapsei sitten laitetaan sinne, missä on cäkivaltainen aikuinen?
        Kummallista logiikkaa.

Pitää sanoa sit sossuille ja sille turvalliselle aikuiselle, että on pelko.

• Paskaturpa

Aika hullu.

• Tietäjä

Kyllä tässä nyt toistaisin tätä vanhaa sanontaa:se joka isäänsä vastustaa joutukoon kadotukseen. Kyllä nyt koitat mennä sinne vaan ja olet kunnolla

• PoikaPorista

Minä olen 12v poika. En halunnut mennä isäni luo koska mielestäni hän on saamaton kasa paskaa. No minun ei sitten tarvinnut mennä enää ja voin sanoa ETTÄ SIIHEN TARVII HIEMAN FYYSISTÄKIN TYÖTÄ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      68
      2342
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      245
      2313
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1538
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      35
      1365
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      60
      1348
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1309
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1220
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      81
      998
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      989
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      989
    Aihe