Hei olen 14v poika ja en halua mennä isäni luo koska hän uhkailee minua ruumiillisella kurituksella koska hänen mielestään "lusmuan kavereiden kanssa kaupungilla. Eli onko minun pakko mennä hänen luokseen enää koskaan jos en halua ? Ja jos äitikin pakottaa minut sinne menemään niin miten voin olla menemättä sinne ? Pitäisikö käydä vaikka koulukuraattorille puhumassa tästä asiasta. Haluaisin vaikka lastenkotiin jos muu ei auta.
onko minun pakko mennä isän luo
12
301
Vastaukset
- Jiipee45
Käy puhumassa koulukuraattorin kanssa rohkeasti vain. Hän osaa neuvoa ja auttaa!
- sinun puolella
Kerro myös siitä, että isäsi voi kurittaa jopa fyysisesti ja että pelkäät.
- auttava käsi
Yli 12-vuotiaalla on oikeus päättää kumman luona asuu, kunhan molemmilla on tieto. Lukee ihan laissa
- 10v
Sry vaan, kun kysyn toisen keskustelussa. On tilanne, että vanhempani eroaa, ja en haluaisi viikko/viikko systeemiä. En halua että joutuisin lainkaan asua isän luona, sillä hän sortuu helposti väkivaltaan. Enteilee pahaa sekin, että isä on kysellyt, menisimmekö (meitä lapsii on 3, yks 4v yks 7v jAmä) äidille vai isälle asumaan, ja suuttui, kun sanoin äidille. Onko minun pakko mdnnä isälle
- kflkshjkl
Öhöm... Tämä on Nuortenpalsta.. 10v on pikkulapsi. Ole hyvä ja palaa MovieStarPlanetiin... Tämä palsta on tarkoitettu 12-22-vuotiaille.
- murtta
kflkshjkl kirjoitti:
Öhöm... Tämä on Nuortenpalsta.. 10v on pikkulapsi. Ole hyvä ja palaa MovieStarPlanetiin... Tämä palsta on tarkoitettu 12-22-vuotiaille.
Joku meneeki kysyy jostai movesta vakavasta asiasta
Ja siellä varmaan väkivalta sana sensuroidaan ja sulle laitetaan 10vuoden aikalisä
Eikö tänne sais tulla pyytää apua?
- perperjonsson
sahaa iskäsi kakka kahteen osaan ja sekoita hänen kahviinsa, katsotaan määrääkö enää kun saa suolistosyövän
- anskuuu_
Tietenkää sun ei oo pakko mennä sinne.
- Ei pitäis tarvita mennä
Jos vanhemmat on väkivallan takia eronneet, niin miksi lapsei sitten laitetaan sinne, missä on cäkivaltainen aikuinen?
Kummallista logiikkaa.
Pitää sanoa sit sossuille ja sille turvalliselle aikuiselle, että on pelko.
- Paskaturpa
Aika hullu.
- Tietäjä
Kyllä tässä nyt toistaisin tätä vanhaa sanontaa:se joka isäänsä vastustaa joutukoon kadotukseen. Kyllä nyt koitat mennä sinne vaan ja olet kunnolla
- PoikaPorista
Minä olen 12v poika. En halunnut mennä isäni luo koska mielestäni hän on saamaton kasa paskaa. No minun ei sitten tarvinnut mennä enää ja voin sanoa ETTÄ SIIHEN TARVII HIEMAN FYYSISTÄKIN TYÖTÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452313- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis351365Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj601348- 1331309
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989