Terve, ensi kertaa paljon foorumeita seuranneena täytyy nyt itsekkin ekaa kertaa kysyä koska tuntuu porukka vähän väliä antavan oikeaa oppia joten ongelma:
Nissan Almera, toiminut hyvin jo pidemmän aikaan -00 ja automaatilla varustettu, lähdin tänään töistä kotio(15km) ja pihaan päästyä sammutin auton, suht voimakas meteli tuli konehuoneesta(mahdollisesti startti jäi pyörimään tai jokin muu) aivan kuin jokin piensirkkeli olis jäänyt naapurilla autotalliin huutamaan...noh siinä sitten ääni loppu ja avasin konepellin ja sieltähän sitten lohkon takaa/startin läheltä/kaasarin alta tuli aika mukava määrä sähkövian hajusta savua oikein kunnolla... mikäs olis tiukka arvio? niin ja nyt auto ei tee mitään, eli virta lähtenyt ilmeisesti aivan kokonaan...ja tämä kaikki tapahtu 4h sisällä...(akku oli täysi(piti ainaki olla) töistä lähtiessä)
Nissan Almera -00 mikähän mahto kärähtää??
jhoh3
1
178
Vastaukset
- ???
Olisko siellä sit startti moottori oikaris tuoksu paljastaa sähkö oikariksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087