Terve, ensi kertaa paljon foorumeita seuranneena täytyy nyt itsekkin ekaa kertaa kysyä koska tuntuu porukka vähän väliä antavan oikeaa oppia joten ongelma:
Nissan Almera, toiminut hyvin jo pidemmän aikaan -00 ja automaatilla varustettu, lähdin tänään töistä kotio(15km) ja pihaan päästyä sammutin auton, suht voimakas meteli tuli konehuoneesta(mahdollisesti startti jäi pyörimään tai jokin muu) aivan kuin jokin piensirkkeli olis jäänyt naapurilla autotalliin huutamaan...noh siinä sitten ääni loppu ja avasin konepellin ja sieltähän sitten lohkon takaa/startin läheltä/kaasarin alta tuli aika mukava määrä sähkövian hajusta savua oikein kunnolla... mikäs olis tiukka arvio? niin ja nyt auto ei tee mitään, eli virta lähtenyt ilmeisesti aivan kokonaan...ja tämä kaikki tapahtu 4h sisällä...(akku oli täysi(piti ainaki olla) töistä lähtiessä)
Nissan Almera -00 mikähän mahto kärähtää??
jhoh3
1
184
Vastaukset
- ???
Olisko siellä sit startti moottori oikaris tuoksu paljastaa sähkö oikariksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919